در مورد آواتار تهاجمی ویرات کوهلی علیه LSG، نظر بهترین نسخه Faf du Plessis

لاکنو سوپر جاینتز مقابل رویال چلنجرز بنگلور در لیگ برتر هند (IPL) 20223 علیرغم اینکه یک رویارویی کم سابقه بود، پر از درام بود. فرنچایز مستقر در بنگالورو از مجموع 126 ران دفاع کرد تا لاکنو را با 18 ران در مسابقه روز دوشنبه شکست دهد. با وجود اینکه خفاش‌های اکثر ضربه‌زنان در این مسابقه ساکت بودند، صدای غرش جمعیت تمام شد و این همه به لطف ویرات کوهلی و آواتار تهاجمی او بود.

کوهلی اخراج batsmen های LSG را با ذوق کامل جشن گرفت و حتی با بازیکنانی مانند نوین الحق، آمیت میشرا و گوتام گامبیر بر سر برخی مسائل در زمین مسابقه درگیر شد. اگرچه این شعله ور شدن باعث شد کهلی 100 درصد از مبلغ بازی خود را جریمه کند، اما جمعیت از تماشای این بازیکن 34 ساله در حالت پرخاشگرانه لذت بردند.

بعد از بازی، حتی فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB، در مورد آواتار تهاجمی کوهلی در مسابقه سوال شد. منصفانه است که بگوییم فاف هم از آن لذت برد.

“پرخاشگری بهترین نسخه ویرات است، اینطور نیست؟ با دیدن او در این حالت، او در بهترین حالت خود است. بنابراین واقعاً عالی است که بخشی از آن باشم و وظیفه من این است که همه چیز را در زمین آرام نگه دارم. من فکر کردم که این کار را خیلی خوب انجام دادم.

کاپیتان RCB همچنین در مورد برنامه در مسابقه ای صحبت کرد که در آن فرنچایز با موفقیت از مجموع 126 ران دفاع کرد.

“برنامه این بود که شویمرها را بپذیریم زیرا احساس می‌کردیم چرخش کردن بسیار دشوار است. ویکت سختی بود، بنابراین باید وفق می‌دادیم و این مهمترین چیز بود. این یک سبک کاملاً متفاوت از بازی در اینجا با چیناسوامی است. فکر می‌کردم در اولین همکاری خیلی خوب بودیم. دیدیم که توپ چقدر در حال توقف است و سعی کردیم در مقابل زیمرز پای خود را روی گاز بگذاریم و سپس اسپینرها فقط یک ضربه زدن بودند و هر از چند گاهی سعی می کردند به یک مرز دست پیدا کنند، اما واقعا کار سختی بود.” گفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله