در جریان بازی IPL در دهلی بین هواداران نزاع رخ داد. ویدیو به صورت ویروسی می شود

درگیری بین هواداران در جریان مسابقه IPL در دهلی© توییتر

شور و شوق لیگ برتر هند (IPL) به حدی است که تقریباً هر بازی شاهد ورزشگاه‌های مملو از جمعیت در سراسر کشور بوده است. در حالی که هواداران در مسابقات قهرمانی T20 2023 تعداد زیادی برای تماشای بازی بازیکنان مورد علاقه خود جمع می شوند، کشمکش شدید در زمین گاهی اوقات به سکوها نیز کشیده می شود و منجر به مشاجره و درگیری بین هواداران می شود. در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، درگیری زشتی بین هواداران در مسابقه ای که گفته می شود بین دهلی کپیتالز و سان رایزرز حیدرآباد رخ داد، رخ داد.

در این ویدئو، پرچم های پایتخت دهلی در دستان برخی از هواداران دیده می شود که 5-6 نفر در استادیوم به سمت یکدیگر هجوم می آورند. هنوز مشخص نیست که چه چیزی منجر به این اتفاق ناخوشایند در ورزشگاه شد. با این حال، این ویدیو در شبکه های اجتماعی در حال پخش شدن است.

در مورد دیدار بین دهلی کپیتالز و سان رایزرز حیدرآباد، تیم تحت رهبری دیوید وارنر نتوانست در سومین بازی متوالی خود پیروز شود و روز شنبه با 9 ران مغلوب آیدن مارکرم اند کو شد.

میچل مارش یکی از بهترین اجراهای همه جانبه خود را ارائه داد، اما این کافی نبود زیرا سانرایزرز حیدرآباد به پیروزی بازگشت. این بازیکن سرسخت استرالیایی ابتدا 4 ویکت گرفت و سپس در 63 ران در 39 توپ 6 ماکسیمم به ثمر رساند تا امیدها برای تعقیب و گریز موفقیت آمیز جرقه بزند، اما پس از بیرون آمدن، همه چیز برای میزبان در مسیر کند کوتل به پایان رسید.

ابیشک شارما بازکننده توپ 36 را به 67 زد تا زمینه را برای هاینریش کلاسن فراهم کند که با 53 شکست ناپذیر شکوفایی نهایی را فراهم کرد زیرا SRH امتیاز 197 بر 6 را به ثبت رساند.

SRH با نیاز به 69 توپ از 36 توپ، پیچ ها را چرخاند تا DC را به 188 برای شش در 20 اور محدود کند، با آکسار پاتل که 29 توپ را از 14 توپ به ثمر رساند.

با این برد، SRH یک سری سه بازی باخت را قطع کرد و در رقابت ها زنده ماند. آنها با شش امتیاز در رده هشتم قرار دارند و DC همچنان در انتهای جدول باقی مانده است.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله