در تحویل غیرقابل پخش Ravindra Jadeja، واکنش MS Dhoni طلای خالص است. نگاه کن

تماشا کنید: در تحویل غیرقابل پخش Ravindra Jadejas، MS Dhonis Reaction طلای خالص است

اجرای راویندرا جادجا یک اثر هنری واقعی بود زیرا حتی ام اس دونی هم نمی توانست احساسات خود را مهار کند.© توییتر

راویندرا جادجا در مسابقات مقدماتی 1 روز سه‌شنبه در حالی که چنای سوپر کینگز موفق شد مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز را در 15 ران شکست دهد تا به فینال لیگ برتر هند (IPL) برسد. اگرچه شایعاتی وجود داشت که Jadeja از زمان خود با فرانچایز لذت نمی برد، این بازیکن همه کاره موفق شد یک توپ مهم 16 توپ 22 را به ثمر برساند و دو ویکت مهم را از MA Chidambaram گرفت تا CSK را به فینال دهم IPL برساند. اظهارات او مبنی بر اخراج دیوید میلر یک اثر هنری بود زیرا حتی ام اس دونی هم نمی توانست احساسات خود را کنترل کند.

هنگامی که تحویل Jadeja چرخش شدیدی داشت و میلر را از طریق دفاع او شکست داد، Dhoni قبل از اینکه دست راست خود را با خوشحالی بلند کند فریاد پرشور “اوه بله” سر داد.

روتوراج گایکواد پس از دعوت شدن به خفاش، چهارمین نیم قرن فصل خود را ثبت کرد زیرا از یک مهلت برای دو نفر استفاده کرد که در اور دوم اخراج شد و فقط به او مهلت بدون توپ داده شد.

این بازیکن 26 ساله با ضربات شش و چهار به عقب برگشت و به زودی شروع متوسط ​​چنای را با امتیاز 40 با دوون کانوی نیوزلند به موقعیت 87 تبدیل کرد.

CSK با نتیجه 172-7 پست کرد، در مجموع بازیکنان آنها در حالی که 157 گل از گجرات را شکست دادند، دفاع کردند.

شوبمن گیل سعی کرد با 42 خود تعقیب گجرات را رهبری کند، اما بقیه ضربات شکست خوردند.

رشید خان سعی کرد با 16 توپ 30 خرگوش خود را از کلاه بیرون بکشد اما در اوور نوزدهم سقوط کرد و پاتیرانا روی توپ آخر قرارداد را قطعی کرد.

در فینال یکشنبه، CSK با برنده Qualifier 2 روبرو خواهد شد که GT و برنده Eliminator (Lucknow Super Giants vs Mumbai Indians) حضور خواهند داشت.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله