درمان فرد سلسکر ممکن است باعث پیشرفت یونایتد در فوتبال CL شود

اگر منچستر یونایتد نتواند به لیگ قهرمانان صعود کند ، تصمیم اوله گونار سولسکایر می تواند به اندازه بی احتیاطی فرد مقصر باشد.

در زمانی که نیمار گل دوم پاری سن ژرمن را به ثمر رساند تا پیروزی 3-1 را به پایان برساند ، فرد مدتها بود که اولدترافورد را ترک کرده بود.

نه در زمان انتخاب سلسکر ، همانطور که مدیر بارها تکرار کرده بود ، اما وقتی کارت قرمز که به نظر می رسید مدت ها پیش به آن نزدیک شده بود ، سرانجام 20 دقیقه بعد نشان داده شد.

برای اولین بار فرد می توانست در این مسابقه پیش از آخرین گروه H به دلیل اشاره سر به سمت هافبک PSG لئاندرو پاردس اخراج شود. در کمال ناباوری قهرمان فرانسه ، قاضی فقط پس از بازرسی ضربه آشکار به مانیتور تلویزیون ، فرد را هشدار داد.

با توجه به اینکه هواداران به دلیل محدودیت های مداوم در گسترش ویروس کرونا همچنان از اولدترافورد جدا هستند ، حتی افرادی نبودند که بخواهند بر دانیل ارسات تأثیر بگذارند.

توماس توخل ، مربی PSG ، گفت: “فقط دو انتخاب وجود داشت ،” یا او آن را لمس نکرد ، بنابراین چیزی نیست ، یا آن را زد و این یک کارت قرمز است. ” حتی سولسکر انتظار داشت که فرد از تونل عبور کند.

سولسکر گفت: “او خوش شانس ماند.” “فرد می داند که نباید سرش را به روی کسی بگذارد ، حتی اگر آن را لمس نکند.” وقتی انتظار می رفت یک تعویض انجام دهد ، سولسکر همچنان به فرد اعتقاد داشت که باید برای نیمه دوم برگردد.

“باهوش باشید” پیام Solskier به بازیکن برزیلی در زمان استراحت بود.

با این حال ، شاید مارکینوس ، که PSG را در دقیقه 69 2-1 ارسال کرد ، فرصتی برای تجدید نظر در تصمیم گیری و جایگزینی فرد داشت؟ اما این تصمیم اتخاذ نشد و یک دقیقه بعد به فرد کارت زرد دیگری نشان داده شد ، این بار به دلیل تماس تلفنی با اندر هررا ، هم تیمی سابق یونایتد.

“او دستان خود را بالا خواهد آورد و خداحافظی خواهد کرد ، اما از بردن توپ پشیمان نیستید ، درست است؟” گفت سولسکر. “این یک خطا نبود فرد در نیمه دوم با نظم و انضباط بازی کرد و اگر چنین مبارزه ای انجام دهد ، نمی توانید پسر را مقصر بدانید. “اما این بدان معنا بود که امیدهای یونایتد برای بازگشت با کوچک شدن 10 نفره ناکام ماند.

از دست دادن خانه پس از افتتاحیه ، پیروزی در بازی برگشت در پاریس به معنای باز بودن گروه است و یونایتد ، پی اس جی و لایپزیگ تنها با اختلاف گل از هم جدا می شوند. فقط استانبول باشاک شهیر از درگیری خارج شده است.

یونایتد که فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد ، برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی حداقل خواستار تساوی روز سه شنبه در لایپزیگ است.

سولسکر گفت: “ما می دانیم که سرنوشت در دست خود ماست.” “بازی های بزرگ با سود کمی مقابله می کنند و امروز آنها علیه ما بودند.”