دانیل مدودف با شکوه الکساندر زروف را شکست داد تا استاد پاریسی را از آن خود کند


دانیل سوم ، دانیل مدودف ، روز یکشنبه با پیروزی در برابر الکساندر زورف آلمانی ، اولین قهرمانی خود را در مسابقات قهرمانی پاریس در مسابقات آرنا آرنا بدست آورد. این روسی در یک مسابقه با کیفیت در بهترین فرم قرار داشت و 5-7 ، 6-4 ، 6-1 پیروز شد تا اولین جام فصلی خود را بدست آورد و هشتمین دوره حرفه ای خود باشد. مدودف پس از کسب سومین عنوان مستر خود گفت: “عالی ، من واقعاً خوشحالم. همانطور که همیشه می گویم ، من همیشه آن را بعد از مسابقات نشان نمی دهم ، اما همیشه از پیروزی خوشحالم.”

بوق تجاری

اکنون هر دو بازیکن به فینال مسابقات ATP در لندن که توسط Beasts در سال 2018 برنده شد ، توجه خواهند کرد.

مدودف یک فصل بالا و پایین داشت ، اما او در این هفته در پاریس بهترین بود و به رکورد باشکوه خود در زمین های سخت ادامه داد – همه عناوین ATP او ظاهر شد.

وی گفت: “قبل از این مسابقات در شرایط خوبی نبودم ، امسال فینالی وجود نداشت و گریه کردم و از همسرم شکایت کردم:” خدای من ، من سطح بالایی ندارم ، من بد بازی می کنم ، حتی یک فینال هم نیستم ، “

“اما اکنون سه عنوان اصلی – عالی است. این هفته من سطح خوبی داشتم. من توانستم فشار را حفظ کنم و در پایان سطح او را کمی شکستم.”

چهارمین شاگرد Beasts که پس از پیروزی های خانگی در سرزمین مادری خود در کلن سومین پیروزی متوالی در مسابقات را کسب کرد ، با پایان یافتن بازی آزاد مادرید در سال 2018 ، بدون عنوان استاد باقی مانده است.

وی اخیراً اتهامات دوست دختر سابق اولگا شاریپووا مبنی بر تلاش برای “خفه کردن” او در سال گذشته در مسابقات آزاد آمریکا را رد کرد.

بعد از مسابقه ، Beasts به کسانی که از او انتقاد کردند ضربه زد.

بیستز گفت: “من می دانم که اکنون افراد زیادی وجود دارند که سعی می کنند لبخند را از لبهای خود پاک کنند ، اما من هنوز هم زیر آن نقاب لبخند می زنم.”

مدودف Zverev را تجربه می کند

مدودف 24 ساله در سه مسابقه اخیر خود مقابل Zverev دو پیروزی کسب کرده و همچنین در فینال سال گذشته مسترز شانگهای او را شکست داده است اما همچنان 5-2 می شود.

ردیف پنجم جهان در ناحیه تقریباً خالی برسی آرنا از نایب قهرمان مسابقات آزاد آمریکا پیشی گرفت – فرانسه در مبارزه با ویروس کرونا ویروس دوم را بدست آورد و در دو ساعت و هشت دقیقه در زمین پیروزی را بدست آورد.

Zverev که در نیمه نهایی رافائل نادال را ناک اوت کرد ، از پایان ست دوم سری بازی های باخت را از دست داد و تصمیم گرفت.

هر دو بازیکن در بیشتر مراحل ابتدایی به فرم سرویس عالی خود ادامه دادند ، اما آلمانی صبر کرد تا لحظه او فرا برسد و با 11 حمله عالی سه امتیاز بازی را افزایش دهد.

به نظر می رسید که او در موقعیت دوم مهر و موم شده است وقتی هوکی نشان داد که مدودف برای مدت طولانی پرواز می کند ، اما هیچ مشکلی از سوی Zverev وجود ندارد.

مهم نبود ، چون شماره 7 جهان با شلیک در نقطه بعدی حریف خود به پاس یک ست تضمین شد و با یک مشت مشت مربی مطابق با دیوید فرر ، که در جعبه بازیکن خود نشسته بود ، جشن گرفت.

مدودف در سومین بازی ماراتن ست دوم فشار جدی به Zverev وارد کرد ، اما پس از هشت دو بار و چهار امتیاز استراحت ، بازیکن 23 ساله به لطف یک بازی قدرتمند در شبکه موفق به حفظ نتیجه شد.

اما مدودف به اصرار خود ادامه داد و سرانجام وقتی حیوانات فورهند را فرستادند با نتیجه 5 بر 4 شکست.

او با اعتماد به نفس آن را ثبت کرد تا برای هفتمین جلسه در هفت جلسه جفت ، تصمیم را مجبور کند.

مدودف از این حرکت استفاده کرد و قبل از به تعویق انداختن چهار امتیاز شکست و برتری 2-0 در بازی آغازین ست سوم عاشق شد.

بالا رفته

بازی برگشت او کامل شد و او با به ثمر رساندن بازی پشت سر هم Beast Challenge را به پایان برد تا استراحت دو بر دو را پیش ببرد.

این حیوان به وضوح توسط موج حریف از بین رفت و او دو بار در موقعیت مسابقه دوم مدودف اشتباه کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله