دانیل مدودف، نفر دوم مسابقات اوپن فرانسه توسط سیبات وایلد رتبه 172 حذف شد.

دانیل مدودف شماره دو جهان در دور اول مسابقات آزاد فرانسه در روز سه شنبه با شکست در پنج ست مقابل تیاگو سایبات وایلد رتبه 172 در حالی که رولان گاروس به دنبال بازگشت از شکست نواک جوکوویچ در کوزوو بود، از مسابقات خارج شد. سیبوت وایلد، بازیکن مقدماتی که تا به حال در مسابقات گرند اسلم پیروز نشده بود، با نتایج 7-6 (7/5)، 6-7 (6/8)، 2-6، 6-3، 6-4 پیروز شد.

این پنجمین باخت مدودف در دور ابتدایی رولان گاروس در هفت بازی بود. من بازی دنیل را در دوران جوانی اش تماشا کردم. شکست دادن چنین بازیکنانی در این زمین یک رویا است که به حقیقت پیوسته است.

در ست دوم گرفتگی گرفتم و نتوانستم آنطور که می‌خواستم سرویس کنم، اما سعی کردم بهترین تنیس خود را بازی کنم.»

سیبوت وایلد که از فوریه 2022 در تور اصلی پیروز نشده بود، در پایان مسابقه چهار ساعته و 15 دقیقه ای در کورت فیلیپ شاتریه اعصاب خود را حفظ کرد.

او دو بار از مدودف در ست پایانی بریک دید تا اینکه در نهایت بریک سوم را نگه داشت تا نتیجه 5-3 را حفظ کند.

دو فورهند غول پیکر پیروزی را تضمین کردند. او با گیدو پلا یا کوئنتین هالیس برای حضور در جمع 32 تیم آخر روبرو خواهد شد.

مدودف هفته گذشته با کسب اولین عنوان خود در زمین خاکی در مسابقات معتبر آزاد ایتالیا وارد پاریس شد تا پنجمین جام خود را در سال 2023 به دست آورد.

“وندال ها” تصویر را تخریب می کنند

میرا آندریوا، بازیکن 16 ساله مقدماتی روسیه، اولین بازی خود در گرند اسلم را با پیروزی 6-2 و 6-1 مقابل آلیسون ریسکه آمریترا از ایالات متحده نشان داد. آندریوا، جوان‌ترین بازیکن این تورنمنت، در ماه آوریل از 312 به شماره 143 جهان رسید و در اوایل ماه جاری در مسابقات اوپن مادرید به تیتر خبرها تبدیل شد، جایی که به یک شانزدهم نهایی رسید.

این نوجوان روسی پس از پیروزی 56 دقیقه‌ای خود گفت: سال گذشته به عنوان یک نوجوان اینجا بودم و حتی نمی‌توانستم فکر کنم که می‌توانم اینجا در مسابقات بانوان بازی کنم و در مسابقات مقدماتی پاس بزرگ باشم.

اونز جابهور، نایب قهرمان ویمبلدون و اوپن آمریکا، لوسیا برنزتی ایتالیایی را شکست داد و اولین عنوان WTA خود را در روز شنبه در رباط با نتایج 6-4، 6-1 به دست آورد.

ژابر که 12 ماه پیش در دور اول شکست خورد، آندریوا را که 12 سال از او کوچکتر است بت می کند.

“احساس میکنم پیر شدهام”

جابر گفت: احساس پیری می کنم. من می توانم یک عکس امضا شده به او بدهم. او می تواند آن را در اتاق خوابش بگذارد!»

نایب قهرمان سال 2022، کوکو گاوف با ربکا ماسارووا از اسپانیا با نتایج 3-6، 6-1، 6-2 مبارزه کرد، اما باربارا کریچیکووا، قهرمان سال 2021، در دور اول برای دومین سال متوالی از زمین خارج شد. با نتیجه 6 بر 2 و 6 بر 4 مغلوب لسیا تسورنکو از اوکراین شد.

آلنا ریباکینا، قهرمان ویمبلدون که در رده چهارم قرار دارد، برندا فروهویرتوا، نوجوان چک را با نتایج 6-4 و 6-2 شکست داد.

رود برنده می شود

نفر چهارم، کسپر رود، نایب قهرمان سال گذشته رافائل نادال، الیاس ایمر سوئدی را با نتایج 6-4، 6-3، 6-2 شکست داد.

الکساندر زورف که در نیمه نهایی 2022 مقابل نادال از رباط مچ پا در پایان فصل آسیب دید، چهارمین پیروزی خود را در چهار مسابقه مقابل لوید هریس از آفریقای جنوبی برد.

تیم بیست و دوم آلمان زورف با نتایج 7-6 (8/6)، 7-6 (7/0) و 6-1 پیروز شد. آندره آ واواسوری، بازیکن مقدماتی ایتالیا، با ناک اوت کردن میجامیر کچمانوویچ از صربستان، بازیکن سی و یکم را در یک حماسه 5 ساعته و 10 دقیقه ای، 5 امتیاز بازی را نجات داد.

واواسوری در پیروزی خود با امتیازهای 5-7، 2-6، 7-6 (10/8)، 7-6 (7/3)، 7-6 (11/9) به عدد 106 رسید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله