خفاش های ستاره سابق هند برای بازگشت آجینکیا رهانه به ODI. سونیل گاواسکار مخالف است

S Sreesanth، بازیکن سابق تیم ملی هند، از بازگشت آجینکیا راهانه، بات‌باز کهنه‌کار به تیم توپ سفید قبل از جام جهانی ODI در هند در اواخر امسال، حمایت کرده است. رهانه که آخرین بار در سال 2018 یک ODI بازی کرد، اخیراً یک فراخوان به تیم تست برای فینال جام جهانی آزمایشی آینده دریافت کرد. این بازیکن 34 ساله برای چنای سوپر کینگز (CSK) در لیگ برتر هند (IPL) در فرم تاولناکی بوده است. رحانه تاکنون در هفت مسابقه 224 دوش با میانگین 44.8 به ثمر رسانده است.

“من دوست دارم او را در تیم ببینم. نحوه عملکرد او به خصوص در رابطه با جام جهانی که در هند برگزار می شود. این یکی از جسورانه ترین اقداماتی خواهد بود که پرورش دهندگان می توانند انجام دهند. من بسیار مطمئن هستم که او در دنیا عملکرد خوبی خواهد داشت. فینال مسابقات قهرمانی تست،» India Today به نقل از Sreesanth در Star Sports گفت.

سریزانت اضافه کرد که اگر رهان در بازی‌های این تیم پیروز شود، تعجب نخواهد کرد.

اما او نباید به این عملکرد نگاه کند. باید به او فرصت داده شود (ODIs). بیایید ببینیم آیا مسابقات دیگری وجود دارد یا خیر، اگر کریکت توپ سفید را به او بازگرداند، من از رفتن او تعجب نخواهم کرد. در شماره 4 و پیروزی در مسابقات تیم ملی.”

سونیل گاواسکار، کاپیتان سابق هند، در حالی که احساسات سریزانت را تکرار کرد، گفت زمان بازگشت راهان به ترکیب توپ سفید فرا نرسیده است.

“بله، فکر می‌کنم ایده خوبی است، اما فعلاً نه. یک بازی با توپ سفید، بدون مسابقه آزمایشی، قطعاً بله، اما یک بازی با توپ سفید، نه، من به شخص دیگری نگاه خواهم کرد. گاواسکار گفت.

در عوض، گاواسکار گفت که مایل است افرادی مانند یاشاسوی جیسوال و روتورای گایکواد را ببیند که در صورت نیاز می توانند در حد وسط بکوبند.

شاید کسی که در فرمت توپ سفید عملکرد خوبی دارد. کسی مثل بتمن افتتاحیه، یاشاسوی جیسوال و روتورای گایکواد، اگر فضایی در بالای دستور پیدا نکنند، می توانند در مرتبه وسط بکوبند.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله