“خشم از من…”: پس از اینکه ترول ها ستاره را به انتقاد از محمد سراج متهم کردند، پیسر هند پاسخ داد

محمد سراج ستاره رویال چلنجرز بنگلور در جریان بازی تیمش در IPL 2023 مقابل دهلی کپیتالز در روز شنبه از روحیه بالایی برخوردار بود. در طول تعقیب و گریز تیمی، او با فیل سالت، ویکت بان دهلی کپیتالز درگیر شد. نمک برای سه مرز روی یورتمه سواری به سراج برخورد کرد که دو تای آنها تمام مسافت را طی کردند. در تلافی، سراج یک تحویل کوتاه به نمک زد که خفاش را به سمت او پرتاب کرد، اما داور آن را پهن نامید.

سراج از این تصمیم راضی نبود و به سمت سالت رفت و به ستاره انگلیس لقمه داد. کاپیتان دی سی دیوید وارنر مداخله کرد اما سراج نیز به همان شیوه با او برخورد کرد. همچنین دیده شد که گام‌به‌گام با حرکات متعددی از نمک می‌خواهد ساکت باشد.

در طول این مسابقه، شیکا پاندی، ستاره تیم زنان هند در توییتی نوشت: «لیانکا به هیچ‌کس کمک نمی‌کند بازی‌ها را برد! #فقط گفتن”

پاندی، که بخشی از تیم ۲۰۲۳ جهانی هند بود و همچنین در اولین لیگ برتر زنان برای پایتخت دهلی بازی کرد، نام هیچ بازیکن کریکت را ذکر نکرد. اما برخی از کاربران شبکه های اجتماعی این بیانیه را حمله به سراج دانستند.

حالا پاندی در توییتی جداگانه گفت که از سراج ترسیده است و سپس به همه ترول ها پاسخ سختی داد.

من همیشه از بازی بولینگ محمد سراج در هیبت بودم. آنچه او تاکنون در حرفه خود به دست آورده است، باورنکردنی، الهام بخش و غیرقابل مقایسه است. بنابراین افرادی که خیلی تلاش می کنند تا به نظر برسد که منظور من چیز دیگری بوده است، لطفاً مکالمات خود را به جای دیگری ببرید.”

«همچنین، اگر فکر می‌کنید توهین به TL من یا هر شخص دیگری به شما کمک می‌کند منظورتان را متوجه شوید، به این کار ادامه دهید. من می توانم برای خودم صحبت کنم، اینطور نیست.

“پس من به آشپزخانه می روم تا ظرف ها را بشویم در حالی که پدر به من کمک می کند تا شام درست کنم.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله