خرید گیفت کارت اپل آیتونز از بهترین فروشگاه پرداخت های درون برنامه ای

گیفت کارت آیتونز آلمان فقط در استور آلمان قابل استفاده بوده و در استور کشورهای دیگر قابل استفاده نیست، قبل از خرید در انتخاب استور و گیفت کارت آیتونز دقت فرمایید.

دقت نمایید گیفت کارت اپل آیتونز را باید بسته به آدرسی که برای اپل آیدی خود ثبت کرده اید مطابق ارز همان کشور خریداری کنید.

بطور مثال شما اگر ۳۳ یورو گیفت کارت نیاز داشته باشید نیاز نیست که چندین گیفت کارت با نرخهای مختلف تهیه کنید، کافی است که از صفحه درخواست، درخواست گیفت کارت نمایید.

خرید گیفت کارت آیتونز ارزان

از آنجایی که سایتهای ایرانی زیادی برای خرید و فروش انواع گیفت کارت وجود دارند و گیفت کارتها از کشورهای مختلفی ارائه میشوند، این سوال برایتان ایجاد میشود که چه تفاوتی میان آنها وجود دارد؟ این روزها خرید گیفت کارت و قیمت گیفت کارت به یک بحث داغ در میان کاربران مختلف وب ایرانی اعم از کاربران کامپیوترهای شخصی و لپتاپ تا کاربران گوشیهای موبایل تبدیل شده است.

این کارت ها همانطور که از نامش پیداست مخصوص هدیه دادن است و قابل پس دادن یا انتقال دادن به دیگران نیست.

این روزها بیشتر سرویسها خدمات ویژه و کاملتری را برای مشترکان ویژه خود ارائه میدهند.

3. گیفت کارت هایی که در فراسیب ارائه میشود کاملا قانونی هستند، تاریخ انقضا ندارند و هر زمانی قابل استفاده خواهد بود. فروشگاه گیفت کارت دیکاردو مفتخر است برای اولین بار در ایران، گیفت کارت به نرخ دلخواه کاربر ارائه کند.

قیمت محصولات در گیفتی کارت بطور خودکار و مداوم بر اساس نرخ دلار کانادا بروزرسانی میشود و قیمتی که مشاهده میکنید همیشه معتبر است. فروشگاه های مجازی اپل که میتوانید توسط گیفت کارت آیتونز از آنها خرید انجام دهید شامل iTunes ، Appstore ، Books ، Podcasts ، Apple Music، Mac Appstore و Apple TV میباشند.

خرید گیفت کارت آیتونز اپل

ما در مطالب زیر به بررسی کامل خرید گیفت کارت آیتونز دیکاردو که یکی از پرکاربرد ترین گیفت کارت ها در زمینه خرید موسیقی، فیلم و سریال های تلووزیون و… چه بسیار افرادی که به دلیل کمی ارزانتر بودن قیمتها، اقدام به خرید گیفت کارت از سایتهای نامعتبر کردهاند؛ و پس از مدتی متحمل ضررهای زیادی شده اند.

گیفت کارتهای مجازی اپل در اکثر فروشگاههای اینترنتی در دسترس است و شما پس از پرداخت هزینه، اطلاعات را در کوتاهترین زمان، در ایمیل خود دریافت خواهد نمود. گیفت کارت آیتونز تنها در آمریکا در دسترس نیست و کاربران از سایر کشورها نظیر انگلیس یا ایران می توانند گیفت کارت آمریکا را تهیه و شارژ نمایند.

با استفاده از گیفت کارت آیتونز کانادا میتوانید حساب اپل آیدی خود را شارژ کنید و توسط آن اعتبار انجام خرید (Purchase) از فروشگاه های اپل را تجربه کنید. اپ استور مطرح ترین مارکت مجازی اپل به حساب میاید، اما همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد توسط گیفت کارت آیتونز کانادا میتوانید از فروشگاه های دیگر اپل مانند iTunes ، Books ، اپ استور مک و… با اپل موزیک شما می توانید، به مجموعه ای کامل از موسیقی ها دسترسی پیدا کنید. همچنین سرویس های اشتراکی اپل شامل Apple Music ، Apple TV Plus ، Apple News Plus و Apple Arcade را میتوانید توسط گیفت کارت آیتونز تمدید کنید.

هر گیفت کارت یک کد ۱۶ رقمی است که شما با ردیم کردن آن، حساب اپل آیدی خود را شارژ کرده و میتوانید در اپ استور، آیتونز استور و یا حتی برنامههای مختلف استفاده کنید. گیفت کارت آیتونز یکی از انواع آن است که از آن برای خرید برنامههای سیستم عامل اپل، آیپد و آیپاد استفاده میشود. بعد از شارژ کردن اکانت خود بوسیله گیفت کارت آیتونز ، میتونید از تمامی دستگاههای اپل خود نظیر، آیفون، آیپد، مکبوک به اعتبار خود دسترسی داشته و از استور خرید نمایید.

خرید گیفت کارت آیتونز

شما با داشتن گیفت کارت آیتونز و پرداخت چند دلار می توانید تقریبا اکثر برنامه های مورد نیاز آیفون یا آیپد خود را تهیه نمایید. سپس به بخش فروش گیفت کارت های اپل بروید و کشور مورد نظر را انتخاب کنید. البته که فعالسازی اشتراک های اپل نیازمند Payment Method هست و توسط گیفت کارت آیتونز تنها قادر به تمدید این اشتراک ها خواهید بود، اما توسط گیفت کارت اپل ریجن کانادا میتوانید به راحتی نسبت به خرید بازی و برنامه از فروشگاه اپ استور اقدام کنید و یا حتی پرداخت های درون برنامه ای انجام دهید.

از قسمت Sign In اپل آیدی و پسورد خود را وارد نمایید. میتوانید از گیفت کارت استفاده نمایید. ۲- از خرید انلاین گیفت کارت از جاهای ناشناس خودداری کنید زیرا ممکن است گیفت کارت شما تقلبی باشد. 1. ارسال و تحویل ردیم کد گیفت کارت ممکن است تا ۳۰ دقیقه به طول بیانجامد. اگر با گیفت کارت آشنایی دارید اما نمیدانید چطور میتوانید آن را ثبت یا ردیم کنید، با ما همراه باشید. برای اطلاع از نحوه استفاده از کارت هدیه و آنچه میتوانید با آن خریداری کنید بهتر است نوع کارت هدیه خود را بررسی کنید.

خرید گیفت کارت آیتونز کاناداهر گیفت کارت اپل آیتونز یک کد ۱۶ رقمی جهت شارژ اپل آی دی دارد که بلافاصله بعد از خرید آن را دریافت میکنید و با ورود آن کد (به اصطلاح Redeem کردن)، به میزان کارت خریداری شده توسط کاربر، حساب او در آیتونز شارژ میگردد تا با استفاده از آن بتواند نسبت به خریداری موسیقی، فیلم، بازی، برنامه های مختلف و … علاوه براین بعد شارژ اکانت خود ، ممکن است اپل از شما سوالات امنیتی بپرسد. گیفت کارت آیتونز عرضه شد بر روی فروشگاه گیفت کارت پارسیانپی هیچگونه تاریخ انقضا ندارند و بعد از شارژ شدن در حساب کاربری تا هر زمان که استفاده نکرده باشید در حساب کاربری باقی خواهد ماند.

خرید گیفت کارت Itunes

اقدام نماید. گیفت کارت اپل آیتونز قابل استفاده برای کلیه دستگاه های ساخت اپل از جمله آیفونها، آیپدها، آیپاد ها و البته کامپیوترها و لپ تاپهای ساخت این کمپانی میباشد تا کاربران بتوانند از طریق یکی از آنها و با ورود به آیتونز با استفاده از اپل آیدی، برنامه مورد نظر را خریداری نمایند.

تمامی گیفت کارت های این فروشگاه، اصلی و دارای اسکن می باشد. 2. پیش از خرید گیفت کارت، حتما مطمئن شوید برای خریدی که میخواهید انجام دهید گیفت کارت مورد قبول باشد. استور اپل، بغیر از اپهای کاربردی و نرمافزارهای مرتبط ، سرویسهای دیگری نیز دارد که میبایستی باید داخل خود اپ خریداری شوند.