خانواده سلطنتی راجستان آکاش مادوال را با پیامی ویژه تبریک می گویند. اتصال Mango را نباید از دست داد

بولینگ هیجان انگیز آکاش مدوال به MI کمک کرد تا LSG را در حذفی IPL 2023 شکست دهد.© BCCI

“انبه” میوه ای است که همه ما می شناسیم. با این حال، در روزهای اخیر به نمادی تبدیل شده است زیرا طرفداران این میوه را با نبرد بین ویرات کوهلی، ستاره رویال چلنجرز بنگلور و نوین الحق پیسر لاکنو سوپر جاینتز مرتبط می‌دانند. درگیری شدید بین این دو در جریان بازی LSG مقابل RCB در 1 می، نقطه برجسته مرحله لیگ فصل بود و “انبه” نیز پس از بازی در مرکز توجه قرار گرفت. ناوین با انتشار تصویری از “انبه های شیرین” در استوری اینستاگرام خود کمک کرد تا این میوه توجه دیگری را به خود جلب کند، که همچنین یک صفحه تلویزیونی را نشان می دهد که کلیپی از مسابقه IPL 2023 بین RCB و MI بلافاصله پس از اخراج کهلی نشان می دهد.

درست زمانی که طرفداران به درستی حدس می زدند، نیکلاس پوران، batsman LSG، در ویدئویی که در اینستاگرام خود منتشر کرد، نوین را “مرد انبه” خطاب کرد.

LSG بازی IPL 2023 Eliminator را به دست هندی‌های بمبئی باخت و «انبه» بار دیگر در مرکز صحنه قرار گرفت.

فیگورهای بولینگ MI Akash Madwal توسط Rajasthan Royals منتشر شده است. RR با انتشار تصویری از آمار بولینگ مادهوال در بازی، انبه را هوشمندانه در دسته ویکت قرار داد که می‌توانست برای ناوین طعنه‌ای باشد.

توییت را اینجا ببینید:

مدوال با 9 ویکت در دو بازی اخیر خود، از جمله 5/5 در حذفی IPL 2023 در برابر LSG در روز چهارشنبه، همه را با عملکرد خود تحت تاثیر قرار داده است.

مدوال که پس از انتخاب شدن توسط MI در سال 2022 به عنوان جانشین مصدوم مصدوم سوریاکومار یاداو، اولین بازیکن کریکت از اوتاراکند شد که در IPL بازی می کند، برای تیم تحت هدایت روهیت شارما که چشم به کسب ششمین عنوان قهرمانی IPL دارند، یک فاش شده است. .

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله