حکم غافلگیرکننده ویرندر سهواگ در مورد شوبمن گیل در IPL 2023: «از خودم راضی نیستم»

ویرندر سهواگ، بازکننده سابق تیم کریکت هند معتقد است که شوبمن گیل نباید از فرم فعلی خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 راضی باشد و بازکننده گجرات تایتانز باید برای بهبود عملکرد خود تلاش کند. گیل در حال حاضر 469 دوش از 11 مسابقه در رقابت های امسال را پس از 483 دوش در IPL 2022 به دست آورده است. با این حال، سهوگ نسبت به هر گونه رضایتی در رابطه با چنین فرمی هشدار داد و گفت که گیل قصد دارد فصل را با 600-700 دوندگی به پایان برساند.

«باید بهتر بود. 375 او در 10 مسابقه باید حدود 550 تا پایان فصل باشد. او در تمام فرمت ها برای هند بازی کرده است، گل های بزرگی به ثمر رسانده است و باید از فرم خود بهتر استفاده کند. وقتی او فصل را تمام کند، ممکن است 600-700 دوش داشته باشد.

«اگر من جای شوبمن گیل بودم، از خودم راضی نبودم. من در فرم خوبی بودم و 375 دوش زدم. اما هیچ پیشرفت بزرگی وجود ندارد. ممکن است اعداد کمی بهتر شده باشند، اما اصلاً قابل توجه نیست. او در طول بازی خوب به نظر می رسد، او با نیت مثبت بیرون می آید. اما به طور کلی اعداد تغییر چندانی نکرده اند. امیدوارم در چهار مسابقه اخیر او واقعاً کلاسی را که برای تیم هند نشان داد نشان دهد. سهواق افزود: من یک قرن از او می خواهم.

گیل 94 و رایدیمن ساها 81 به ثمر رساندند که گجرات تایتانز 227 امتیاز را به دست آورد – چهارمین مجموع بالاترین امتیاز آنها در این فصل – در برابر لاکنو سوپر جاینتز.

ساها و گیل 142 دوش برای اولین ویکت تنها در 12.1 اور انجام دادند و رکوردی را برای بالاترین شراکت برای هر ویکت به ثبت رساندند، زیرا LSG علیرغم به میدان گذاشتن 8 بولر در حمله، مهلتی نداشت.

همچنین این دومین جایگاه برتر هر تیمی در هر ویکت در این IPL بود و برای گجرات تایتانز، مجموع این جایگاه بالاترین در تاریخ IPL از زمان اولین حضورشان در فصل گذشته بود.

ساها در مجموع 4 شش و 10 چهار در 81 توپ خاموش 43 ضربه ای زد، در حالی که گیل کمی دیر شروع کرد اما نزدیک به یک قرن IPL باشکوه به پایان رسید و در ضربات خود با 51 توپ به هفت شش و دو چهار ضربه زد.

گجرات تایتان همچنین رکورد کلی خود را برای بیشترین دویدن در نیمه اوور بهبود بخشید.

پس از به ثمر رساندن 65 گل مقابل چنای سوپر کینگز در اینجا در ابتدای فصل، زوج ساها-گیل بالستیک شدند و 78 ران در شش اور اول اضافه کردند و 13 ران در هر اوور به ثمر رساندند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله