“حداقل 10 تا 11 کرور”: ادعای بزرگ ستاره سابق هند برای CSK Youngster در IPL 2023

Chennai Super Kings در حال فعالیت در IPL 2023© BCCI

دیپ داسگوپتا، ویکت بان سابق تیم کریکت هند، ماتیش پاتیرانا، بازیکن جوان چنای سوپر کینگز را پس از اینکه در پیروزی روز چهارشنبه مقابل دهلی کپیتالز در لیگ برتر هند (IPL) 2023 سه ویکت گرفت، تمجید کرد. محبوبیت زیادی در مسابقات به دست آورد و داسگوپتا معتقد است که اگر در حراج IPL حضور داشت می توانست قیمتی در حدود 10 تا 11 کرور به دست آورد.

حداقل 10-11 کرور، بدون شک. کاترهای دیگری را دیده‌ایم که این کار را انجام می‌دهند و تا کنون بهترین بوده است. او فقط 20 سال دارد، بنابراین سال های زیادی در بازی دارد اما نمی آید. داسگوپتا در طی یک تعامل در ESPNCricinfo گفت: IPL، و شما تقاضای زیادی دارید. شما چنین اقدام و مدیریت خوبی دارید.

شما واقعاً می توانید در مورد 10 سال آینده بسیار حساس باشید. او مجبور نیست تمام کریکت هایی را که به سراغش می آید بازی کند. شما می توانید بسیار حساس باشید و به تکامل خود ادامه دهید. اما خودت را نگه دار [fit]و آینده مالی خود را تضمین کنند.

پاتیرانا به عنوان جانشین آدام میلن به CSK پیوست که به دلیل مصدومیت از مسابقات IPL 2023 محروم شده است. پیسر جوان در پیست داخلی امتیاز بالایی کسب کرد و 20 میلیون روپیه فروخت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله