حالت چهره ریتیکا سعید همه چیز را می گوید زیرا ضربه قدرتمند ایشان کیشان به روهیت شارما در SRH vs MI IPL 2023 برخورد می کند. تماشا کنید

ریتیکا ساجده نگران ضربه خوردن روهیت شارما است.© توییتر

روهیت شارما با تبدیل شدن به چهارمین ضربه زن موفق به کسب بیش از 6000 دوش در لیگ هندی بمبئی SunRisers Hyderabad در حیدرآباد در روز سه شنبه در بازی لیگ برتر هند (IPL) به یک باشگاه نخبه پیوست. فقط ویرات کوهلی، دیوید وارنر و شیخار داوان دیگر خفاش‌بازانی هستند که بیش از 6000 دوش در IPL به ثمر رسانده‌اند. اتفاق عجیبی هم در این مسابقه رخ داد. در اور چهارم مارک یانسن، ایشان کیشان توپ چهارم را مستقیماً به سمت غیر مهاجم جایی که روهیت ایستاده بود کوبید. به پد روهیت برخورد کرد و کاپیتان MI به نظر مشکلی بود. حتی همسرش ریتیکا سعید نگران به نظر می رسید، اما روهیت سریعاً روی پاهای خود ایستاد.

تماشا کنید: چهره هریتیک همه چیز را می گوید در حالی که ضربه قدرتمند ایشان به روهیت می رسد.

صحبت از این بازی، اولین IPL 50 کامرون گرین و یک ضربه کوتاه از تیلاک وارما باعث شد تا در روز سه شنبه مقابل سانرایزرز حیدرآباد به برتری 192 بر پنج دست پیدا کند. به غیر از وارما و گرین که به سرعت در حال رشد بودند (64 توپ از 40 توپ)، دیگر کمک‌های کاپیتان روهیت شارما (28 بر 18) و ایشان کیشان (38 بر 31) پس از انتخاب تیم میزبان به کاسه انجام شد.

وارما 20 ساله (37 از 17) ضربه زن برجسته در ترکیب پر ستاره بمبئی بوده است و استعداد و مهارت کمیاب او دوباره در نقش اول بسیار مهم او به نمایش گذاشته شد.

بمبئی تلاش کرد تا در میانه راه حرکت کند، اما ضربه با کیفیت وارما باعث شد که اینینگ ها تقویت شوند.

مارکو یانسن لاغر اندام به خاطر 21 دوش در اور پانزدهم مجازات شد، زمانی که وارما او را برای شش بازی بعدی فرستاد، یکی در گوشه گاو و دیگری بالای سر پرنده.

در اوور بعدی، پنجه جنوبی به زیبایی از مچ دست خود برای یک اکستر کاور چهار بر روی مایانک مارکانده ساق پا استفاده کرد، قبل از اینکه حداکثر برای 14 ران اوور به او ضربه بزند.

گرین که در ابتدا برای به دست آوردن زمان مناسب تلاش می کرد، پس از اخراج وارما هدایت را بر عهده گرفت. این راست دست قدبلند، سه ضرب چهار متوالی از T Natarajan زد تا نیم قرن خود را بازگرداند و سپس در 20 ران اوور، شش ضرب متوالی به دست آورد.

ناتاراجان در اور 20 دوش را واگذار کرد و در 4 اور خود 50 ران را واگذار کرد. بمبئی موفق شد در پنج اور آخر 62 دوش به ثمر برساند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله