جی شاه: “تصمیم نهایی در مورد محل برگزاری جام ملت های آسیا پس از فینال IPL 2023 گرفته خواهد شد.”

جی شاه، دبیر BCCI گفت، تصمیم نهایی در مورد اینکه کدام کشور – یا کشورها – میزبان جام ملت های آسیا خواهد بود، در حاشیه فینال IPL که با حضور انبوهی از شخصیت های ارشد شورای کریکت آسیا (ACC) برگزار می شود، اتخاذ خواهد شد. . پنج شنبه.

در حال حاضر تصمیمی برای برگزاری جام ملت های آسیا گرفته نشده است. ما مشغول IPL هستیم، اما افراد برجسته از سریلانکا کریکت (SLC)، بنگلادش و کرکت بورد افغانستان برای تماشای فینال IPL خواهند آمد. جی شاه به PTI گفت: ما در زمان مناسب بحث خواهیم کرد و تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

جام ملت‌های آسیا امسال به میزبانی پاکستان برگزار می‌شود، اما با توجه به اینکه تیم کریکت هند بدون اجازه دولت مرکزی به کشور همسایه سفر نمی‌کند، نجم ستی، رئیس PCB یک “مدل ترکیبی” را پیشنهاد کرده است که در آن چهار بازی باید در کشورشان انجام شود.

به گفته منابع ACC، به نظر می رسد مدل ترکیبی پیشنهادی Sethi که در آن سریلانکا، بنگلادش، نپال و افغانستان چهار مسابقه مقدماتی را در پاکستان و هند تمام بازی های خود را در مکان های بی طرف انجام می دهند، یک راه حل ممکن است، اگرچه ACC رسمیت نکرده است. اظهار داشت.

دو بازی هند و پاکستان نیز در سریلانکا برگزار خواهند شد، اگرچه PCB می خواهد آنها در دبی باشند.

جی شاه، رئیس ACC، جلسه هیئت اجرایی را تشکیل خواهد داد که در آن اعلامیه رسمی اعلام خواهد شد. PCB مخالف بازی هند در یک مکان بی طرف نیست. اگرچه آنها دبی را ترجیح می دهند زیرا دریافت های بیشتری ایجاد می کند، اما برای بازی در کشور دیگری (بخوانید سریلانکا) باز است، مشروط بر اینکه ACC با مبلغ دریافتی (0.5 میلیون دلار) با کریکت سریلانکا (SLC) مطابقت داشته باشد. یک منبع ACC آشنا با توسعه به PTI گفت. به شرط ناشناس ماندن

در حالی که PCB معتقد است که میزبانی جام جهانی در هند منوط به تایید دولت است و جدا از حقوق میزبانی جام ملت‌های آسیا در نظر گرفته می‌شود، این قابل درک است که نه BCCI، نه ICC و نه پخش‌کننده‌های بزرگ با یک FIFA World موافقت نخواهند کرد. دیدار جام حذفی هند و پاکستان به بنگلادش رسید.

جام ملت های آسیا امسال از 1 تا 17 سپتامبر برگزار می شود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله