جیمی نیشا پس از اینکه گلن ماکسول را “پسر خوبی” خواند ، پاورقی بی پروایی دارد

جیمی نیشا با تماس با گلن ماکسول اعتراف گستاخانه ای می کند

مشخص است که شرکت کنندگان همه جانبه گلن ماکسول و جیمی نیشا دوستان خوبی هستند.© BCCI / IPL


مشخص شده است که شرکت کنندگان همه جانبه گلن ماکسول و جیمی نیشا دوستان خوبی هستند و این دو نشان دهنده ارتباط نزدیک هم درون زمین و هم خارج از زمین است. این دو در طی مسابقات IPL 2020 که اخیراً به پایان رسیده بود ، در تیم Kings XI Punabab (KXIP) حضور داشتند و در طی یک مسابقه لیگ ، یک باتوم فوق العاده را برای اخراج ناخدا از رومیت شارما از بمبئی (MI) برمی داشتند. رابطه نیشام با ماکسول در خارج از زمین در کاوش های ساخته شده توسط سابق ، پس از نقاشی نشان داده شده است که یک استرالیایی حامل چندین قوطی نوشابه است. توییتر از نیوزیلند نوشت: “اگر شما یک میلیارد دلار درآمد دارید اما هنوز نمی خواهید 8 دلار برای یک چرخ از اتاق بپردازید.” به نظر می رسید که نیشام با هزینه ماکسول سرگرم شده است ، و این اعتراف جسورانه وی در پاسخ به توییت درباره پادکست که در آن شرکت کرده است ، به اثبات می رسد.

بوق تجاری

گفته شد که در طول پادکست ، کریکت نیوزلند هم تیمی خود KXIP را “پسر خوبی” خواند. با این حال ، در آستین نیشم پاسخ شاد بود. وی در توئیتی نوشت: “من به Gmaxi_32 دروغ گفتم”.

به دنبال آن ، ماکسول در اظهارنظرها پاسخ مسخره ای را ارائه داد. واکنش استرالیایی با اشاره به رفاقت مشترک این دو نشان داد: “من قدر آن را می دانم”.

در نسخه سیزدهم IPL که اخیراً به پایان رسیده است ، بازیکنان کمپین بزرگی را اجرا نکردند. ناتوانی ماکسول در اجرای نمایش های با کیفیت انتقادات زیادی را به همراه داشت ، زیرا استرالیایی نتوانست یک ضربه را به ثمر برساند و با مبلغ زیادی امضا شد. طاقچه همچنین به دنبال تحت تأثیر قرار دادن معلولیت ها بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله