“جنگجویان کیبورد…”: استرالیای بزرگ منتقدان آرجون تندولکار را در IPL 2023 تعطیل می کند.

آرجون تندولکار در جریان بازی IPL 2023 از اعتصاب GT درخواست تجدید نظر می کند.© BCCI/IPL

آرجون تندولکار در کار کوتاه خود در IPL، هر دو طرف طیف را دیده است. پس از گرفتن ویکت در آخرین اور مقابل سان رایزرز حیدرآباد در مسابقه IPL 2023، آرجون 48 ران در سه اور مقابل پنجاب کینگز واگذار کرد. او همچنین در آن مسابقه 31 ران در یک اور دریافت کرد که دومین اور پرهزینه یک بولر MI است. در مقابل گجرات تایتانز در روز سه‌شنبه، پسر ساچین تندولکار، آرجون، با یک نوید امیدوارکننده شروع کرد و پس از اینکه کاپیتانش روهیت شارما پس از برنده شدن در پرتاب، تصمیم گرفت ابتدا با خفاش بزند، در اولین اوور چهار دوش را واگذار کرد.

MI مجبور نبود برای اولین موفقیت خود خیلی منتظر بماند زیرا Wriddhiman Saha یک شوت کششی را از دست داد تا یکی را به سمت دروازه بان Tendulkar در اولین توپ اوور سوم از دست بدهد. ساها با توصیه شریک خود، Shubman Gill، تجدید نظر کرد، اما تصمیم داور داخل زمین توسط UltraEdge تایید شد.

این یک بازگشت خوب برای Tendulkar Jr. چهار روز پس از اینکه پنجاب کینگز به مدت 48 در سه اور خارج شد. شوایمر 23 ساله با به دست آوردن اعتماد به نفس، تنها پنج زخم روی دست چپ خود ایجاد کرد.

اگرچه آرجون به خاطر بازیکنانش مورد ستایش قرار گرفت، اما برخی از عدم سرعت سریع او انتقاد کردند. برت لی پیسر سابق استرالیایی درباره انتقاداتی که از او شده صحبت کرده است.

«مردم تقریباً از هر چیزی انتقاد خواهند کرد. اگر به ساندیپ شارما نگاه کنید، او با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت توپ می زند. آرجون خیلی سریعتر کاسه می زند. او تنها 23 سال سن دارد و تمام دوران حرفه ای خود را در پیش دارد. توصیه من این است که به حرف منتقدان گوش ندهید.

همانطور که پدرش مجبور شد از دستش برود و نمره پایینی بگیرد، شما هم باید از خودتان حمایت کنید. او مهارت های شگفت انگیزی دارد. او می‌تواند با سرعت 140 کیلومتر در ساعت بولینگ کند، بنابراین وقتی در یک محیط تیمی راحت‌تر بازی کند، در مقابل چراغ‌های بزرگ و جمعیت زیاد بازی کند، سرعت او افزایش می‌یابد. من مشکلی با سرعت او نمی بینم. من می دانم که او چقدر سریع می تواند باگ بازی کند. او تمام استعدادها و تمام ویژگی های لازم را دارد. بنابراین توصیه من این است که به کاری که قبلا انجام می دادید ادامه دهید و به افرادی که سعی می کنند او را انتخاب کنند گوش ندهید، زیرا به یاد داشته باشید اکثر افرادی که در رسانه های اجتماعی از آنها انتقاد می کنند هرگز در زندگی خود توپ بازی نکرده اند. آنها جنگجویان صفحه کلید هستند.”

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله