“جنگجو، کهنه کار، قهرمان”: ویدیوی لنگیدن MS Dhoni از CSK قلب طرفداران را می شکند

یکی از بزرگ‌ترین بازی‌ها، MS Dhoni یک جنگجو است و این را نمی‌توان انکار کرد. دونی با وجود مصدومیت شدید زانو، چنای سوپر کینگز (CSK) را به پیروزی مقابل راجستان رویالز (RR) در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز چهارشنبه نزدیک کرد. با حرکات محدود، Dhoni قد بلند ایستاد و ضربات قدرتمندی را به گروه سلطنتی وارد کرد. “تالا” با زدن 17 گل از 32 گل، عملا CSK را از خط خارج کرد. اگرچه تلاش های او بی نتیجه بود، اما مطمئناً هواداران از آتش بازی او لذت بردند.

اکنون ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن دونی در حال بازگشت به رختکن دیده می شود. این ویدیو واقعاً قلب بسیاری از طرفداران CSK را با توجه به اهمیت Dhoni برای آنها می شکند.

واکنش هواداران به این صورت است:

در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، استفن فلمینگ سرمربی CSK تایید کرد که دونی در حال بهبودی از مصدومیت است.

او (Dhoni) در حال پرستاری از آسیب دیدگی زانو است که می توانید در برخی از حرکات او مشاهده کنید که تا حدودی او را مختل می کند. آمادگی جسمانی او حرفه ای بوده است. او چند ماه قبل از شروع مسابقات می آید. او در رانچی چند تور می زند. فلمینگ در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی پس از اینکه CSK دومین شکست خود را در چهار بازی این فصل متحمل شد، به خبرنگاران گفت.

با این حال، فلمینگ ابراز اطمینان کرد که کاپیتان سابق هند به خوبی از پس مصدومیتش بر می آید و به هدایت تیم ادامه می دهد.

او در حال بازگشت به فرم بازی است و شما هنوز می بینید که او خوب بازی می کند. بنابراین ما همیشه به نحوه رفتار او با خودش اطمینان داریم. او همیشه خود را در اوج نگه می‌دارد.

در تعقیب 176، Dhoni (32) و Ravindra Jadeja (25) در مسیری بودند که از آخرین اوور به 21 دوش نیاز داشت. امتیاز نهایی CSK 172/6 بود زیرا Dhoni نتوانست دویستمین بازی خود را برای CSK آنطور که دوست داشت در خانه انجام دهد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله