جنجال نیتیش رانا، هریتیک شاکین در زمین بازی در حالی که اوضاع در جریان بازی MI و KKR داغ می شود. نگاه کن

تماشا کنید: نیتیش رانا و هریتیک شاوکینز در زمین مسابقه در حالی که اوضاع در جریان MI و KKR داغ می شود

هریتیک شوکین (چپ) و نیتیش رانا در IPL 2023© توییتر

نیتیش رانا و هریتیک شوکین پس از اخراج او در جریان مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین کلکته نایت رایدرز و سرخپوستان بمبئی در بمبئی در روز یکشنبه درگیر درگیری شدید در زمین شدند. رعنا در تورنمنت در حال انجام از فرم درخشانی برخوردار بوده است، اما در نهایت با بولینگ شاکین مواجه شد. توپ کمی بالا رفت و راماندیپ سینگ، بازیکن تعویضی، اشتباهی در تکمیل توپ انجام نداد. شوکین تصمیم گرفت کمی به کاپیتان KKR بپردازد و این منجر به جنگ لفظی بین دو کریکت‌باز شد. در حالی که هم تیمی ها و مسئولان مسابقه سعی می کردند آنها را از هم دور کنند، هر دو در حال فریاد زدن بر سر یکدیگر دیده می شدند.

سوریاکومار یداو، جانشین هندی‌های بمبئی، برنده بازی شد و ابتدا به میدان رفت.

در غیاب روهیت شارما، کاپیتان MI، که تصمیم گرفت به دلیل ناراحتی معده بازی را کنار بگذارد، سوریاکومار یاداو هدایت تیم را در زمین خواهد داشت. در حالی که آرجون تندولکار اولین بازی IPL خود را برای MI انجام داد. KKR هیچ تغییری در یازده بازی خود ایجاد نکرد.

سرخپوستان بمبئی از پیروزی خود در آخرین بازی خود مقابل دهلی کپیتالز تقویت خواهند شد. در مقابل، کلکته نایت رایدرز پس از شکست مقابل سان رایزرز حیدرآباد با 23 ران وارد این مسابقه می شود.

سوریاکومار در حین پرتاب گفت: “دوست دارم اول کاسه بزنم، ویکت خشک به نظر می رسد. توپ بعداً به خوبی به چوب برخورد می کند. روهیت با ناراحتی معده بیرون آمده است. وقت آن است که یک نمایش خوب به نمایش بگذاریم. ما یک شیفت خواهیم داشت، دوان یانسن وارد می‌شود، بقیه همان‌طور است.”

نیتیش رانا، کاپیتان نایت رایدر کلکته، پس از چرخاندن سکه به او گفت: «به هر حال اول می‌رفتیم. روحیه در رختکن خوب است، ما باید بولینگ خود را بهبود دهیم. ما معتقدیم که می توانیم به 200-210 برسیم. فکر می کنم ممکن است توپ در اینینگ دوم بچرخد. یک بازیکن نمی تواند در یک تورنمنت برنده شود، این یک ورزش تیمی است. برای ما خوب است که همه زخم هایشان را می بندند. ما خودمان را روی این ویکت 180 گل خواهیم زد، ما با همین تیم بازی می کنیم.”

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله