جمعیت حیدرآباد Virat Kohli در توییتر ترند گواتام گامبر را می خواند

گوتام گامبهیر هدف شعارهای ویرات کوهلی قرار گرفته است© BCCI/Sportzpics

Sunrisers Hyderabad vs Lacknow Super Giants در فصل 2023 لیگ برتر هند (IPL) نه تنها به خاطر ضربه مرگبار قهرمانانه نیکلاس پوران، بلکه به خاطر رفتار سرکش تماشاگران خانگی در خاطره خواهد ماند. این دیدار با توجه به اتفاقاتی که در زمین رخ داد باعث نگرانی هواداران شد. با این حال، حتی زمانی که هیچ محرکی وجود نداشت، طرفداران شروع به خواندن نام ویرات کوهلی، مدعی سلطنتی بنگالورو کردند، به خصوص زمانی که مربی LSG گوتام گامبیر در اطراف بود. حتی در پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر، Gambhir به یکی از ترندهای برتر در طول و بعد از مسابقه تبدیل شد.

پس از اتفاقی که بین کوهلی و گامبیر در جریان درگیری RCB و LSG در 1 مه رخ داد، این حادثه همچنان موضوع بحث داغ بین طرفداران در رسانه های اجتماعی بود. حتی در ورزشگاه هم عملکرد هواداران اجازه نمی دهد جنجال ها خاموش شود.

رفتار غیرقانونی هواداران سان رایزرز حیدرآباد حتی روند بازی IPL آنها را مقابل لاکنو سوپر جاینتز پس از داور زمین بازی آکشای توتر، جی. مادانگوپال و داور تلویزیون، یشوانت بارده، خشم هواداران را برای یک تماس ضعیف DRS بدون توپ در ماقبل آخر در اینجا در روز شنبه برانگیخت.

آوش خان پرتابی به عبدالصمد زد که شبیه پرتاب کننده تیر بود و توتر متوجه نشد که توپ از دست رفته است. SRH مدعی DRS شد، اما با ناراحتی آنها، بارده به نفع تیم بولینگ نیز حکم داد.

یک کلاسن عصبانی در حال صحبت با داوران در زمین بود که ناگهان یکی از آنها، اندی فلاور، سرمربی LSG و مربی گوتام گامبیر را به همراه سایرین در دوگوت دید که در داخل طناب مرز ایستاده بودند و به جایگاه ها در خارج از محوطه تیمشان اشاره می کردند.

به نظر می‌رسد فردی از میان جمعیت چیزی را پرتاب کرده است و شعارهای دسته جمعی “کولی کوهلی” برای عصبانیت گامبیر به خاطر درگیری او با کاپیتان سابق هند، ویرات کوهلی در اوایل این ماه شنیده می‌شد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله