جشن قهرمانی ناپولی پس از تساوی در سالرنیتانا متوقف شد

ناپولی پس از تساوی 1-1 مقابل سالرنیتانا در روز یکشنبه، برای کسب اولین قهرمانی خود در سری آ پس از 33 سال، باید کمی بیشتر صبر کند. ناپولی، رهبران لیگ فراری، به یک برد نیاز داشت تا بتواند سومین عنوان قهرمانی خود در لیگ را به دست آورد، در حالی که 6 بازی باقی مانده به پایان فصل باقی مانده است. و ناپولی فکر می‌کرد که وقتی ماتیاس اولیورا درست بعد از یک ساعت به میدان رفت، نسل ناامیدی به پایان خواهد رسید.

اما پارتی مورد انتظار اسکودتو باید حداقل چند روز دیگر به تعویق بیفتد.

بازیکنان به وضوح از اینکه نتوانستند امشب هواداران فوق العاده ما را خوشحال کنند ناامید هستند. لوچیانو اسپالتی مربی به DAZN گفت اما شما قبلاً دیده اید که این امتیازها سخت ترین هستند.

ما نماینده رویاهای آنها هستیم و این بدان معناست که این درست است که رویاهای آنها توسط ما محقق شود.”

بازی های میان هفته آینده می تواند سرانجام به انتظار طولانی ناپولی برای افتخار پایان دهد.

تیم اسپالتی 18 امتیاز بالاتر از لاتزیو است که به لطف تساوی 1-1 یوونتوس در رده سوم مقابل بولونیا در رده دوم باقی مانده است تا رسماً از رقابت برای عنوان قهرمانی خارج شود و 19 امتیاز کمتر از این سرعت باشد.

ناپولی روز چهارشنبه قهرمان لیگ خواهد شد مگر اینکه لاتزیو ساسولو را شکست دهد که یکشنبه با دو گل دومنیکو براردی امپولی را 2-1 شکست داد.

با این حال، ستاره‌های فعلی ناپولی اکنون تنها به یک امتیاز نیاز دارند تا از دیگو مارادونا الگوبرداری کنند، کسی که بزرگترین باشگاه جنوبی ایتالیا را به تنها قهرمانی قبلی خود در لیگ در سال‌های 1987 و 1990 رساند.

ناپولی که توسط جمعیتی دیوانه و با لباس آبی و سفید تحریک شده بود، از جلو شروع کرد و چند ثانیه بعد از وقت استراحت تقریباً پیش افتاد، زمانی که ویکتور آسیمخن با ضربه سر هیروینگ لوزانو با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

با این حال، آسیهن، بهترین گلزن سری آ، تنها تهدید تیم میزبان در نیمه اول ناامیدکننده ای بود که در آن سالرنیتانا دفاع عمیقی کرد و عمدتا ناپولی را دور نگه داشت.

– ناپالی ناامید شد –
بهترین فرصت اوسیهنا در ابتدای بازی در دقیقه 23 زمانی که مهاجم نیجریه با ضربه ایستگاهی عمقی پیوتر زیلینسکی با یک ضربه سر قدرتمند روبرو شد که گیلرمو اوچوا آن را به خوبی مهار کرد.

سپس اوچوا شوت راه دور آندره فرانکو زامبو آنگویسا را ​​سه دقیقه قبل از نیمه تمام کرد زیرا ناپولی در تلاش برای ایجاد موقعیت‌هایی در برابر تیمی از سالرنیتانا بود که هنوز امنیت سری آ را تضمین نکرده بود اما اکنون در 9 بازی بدون شکست در جریان است.

تماشاگران به طور فزاینده‌ای مضطرب می‌شدند تا اینکه الیورو به خانه باز شد و انفجاری از شادی را در داخل و خارج از استادیوم برانگیخت.

دود آبی سکوها را فرا گرفت، در حالی که آتش بازی ها به طور شنیدنی در نزدیکی استادیوم می پیچید، بوی تند ترقه های خفه شده در سراسر زمین می پیچید.

آن طرفداران حاضر در ورزشگاه تقریباً پنج ساعت قبل از شروع ساعت 13 به وقت گرینویچ در بیرون صف ایستادند و پرچم‌ها، شراره‌ها و بوق‌ها فضایی رنگارنگ و بی‌نظیر را ایجاد کردند.

کافه‌ها و رستوران‌های اطراف ورزشگاه مملو از مردم بود که ماشین‌ها، اسکوترها و ماشین‌های پلیس سعی می‌کردند از میان دریای هواداران و فروشندگانی که به جاده سرازیر شده بودند، راه خود را باز کنند.

به گزارش روزنامه محلی ایل ماتینو، مرکز شهر کمی قبل از شروع به روی ترافیک بسته شد و بیش از 5000 افسر پلیس برای اطمینان از امنیت مستقر شدند.

اما همه چیز بیهوده بود، زیرا دیا کل شهر را در سکوت فرو برد و اوسیمهن را قبل از شلیک گلوله ای مرگبار از کنار الکس مرت دور کرد.

این اعتصاب، دوازدهمین بار در فصل سری آ توسط دیا، به این معنی بود که برد اینتر مقابل لاتزیو به اندازه کافی خوب بود تا تیم سیمونه اینزاگی را به لیگ قهرمانان اروپا سوق دهد.

پاس گل لائوتور مارتینز و ضربه دیگری از رابین گوسنز که همگی در 13 دقیقه پایانی به ثمر رسید، اینتر را به جمع چهار تیم برتر رساند و از میلان و رم در تفاضل گل برتری داشت.

اینتر همچنین چهار امتیاز کمتر از لاتزیو دارد که برای فصل آینده در رقابت های باشگاهی برتر اروپا به رقابت جدی بازگشته است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله