جراح دیگو مارادونا با گریه به تحقیقات درباره مرگ این ستاره پاسخ می دهد


جراح دیگو مارادونا در پاسخ به آغاز تحقیقات در مورد قتل ، گفت: “او برای بیمار” کنترل نشده “” هر آنچه در توان داشت ، تا حد غیرممکن “انجام داده است. پیش از این ، دفتر دادستانی در سان ایسیدرو ، نزدیک بوینس آیرس ، گفته بود که در حال تحقیق علیه لئوپولد لوکا است ، در حالی که تلویزیون آرژانتین نشان می داد پلیس در حال حمله به جراحی دکتر و خانه است. بعداً در بیانیه دادستانی آمده است که آنها شروع به تجزیه و تحلیل مواد جمع آوری شده کرده اند و توضیح می دهد که “در حال حاضر هیچ تصمیمی درباره وضعیت رویه اتخاذ نشده است.”

بوق تجاری

منابع دادگاه گفتند ، این مطالعه به دلیل نگرانی دختران مارادونا دالما ، جانینا و جانا در مورد درمان بیماری قلبی در خانه او در دجله ، شمال بوینس آیرس صورت گرفته است.

مارادونا روز چهارشنبه در سن 60 سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت و روز پنجشنبه در قبرستان جیاردین دی پاز در حومه پایتخت آرژانتین به خاک سپرده شد.

مارادونا ، منبع نزدیک به تحقیقات در سان ایسیدرو گفت: “تحقیقات ما ادامه دارد ، ما با شاهدان از جمله اعضای خانواده صحبت می کنیم.”

یکی از اعضای خانواده که خواست نامش فاش نشود گفت: “کلینیک به وی توصیه کرد که برای بستری شدن به مکان دیگری برود ، اما خانواده تصمیم دیگری گرفتند. دختران وی ترخیص وی را از بیمارستان امضا کردند.”

بعداً همان روز ، لوک ، که هیچ ارتباطی با هم تیمی سابق آرژانتین به همین نام ندارد ، یک کنفرانس مطبوعاتی احساسی را در تلویزیون برگزار کرد.

“شما می خواهید بدانید که من مسئول چه چیزی هستم؟” دکتر 39 ساله بین هق هق گریه پرسید. “به خاطر دوست داشتن او ، مراقبت از او ، طولانی شدن عمر و بهبود او تا آخر.”

لوک گفت که “هر کاری که ممکن بود انجام داد ، تا جایی که غیرممکن بود” ، و خود را “دوست” مارادونا دانست و در او “یک پدر ، نه یک بیمار” دید.

لوک عکسی از خود در کنار مارادونا هنگام خروج بازیکن سابق از بیمارستان در 12 نوامبر ، هشت روز پس از عمل جراحی توسط دکتر برای از بین بردن لخته خون در مغزش ، منتشر کرد. مارادونا به خانه به تایگر بازگشت و در آنجا به طور شبانه روزی تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفت و توانست نزدیک دخترانش بماند.

لوك كه مارادونا را “غیرقابل كنترل” خواند ، گفت: “او مجبور شد به یك مركز توانبخشی برود. او نمی خواست.”

“چیزی برای پنهان کردن”

لوک گفت که او نمی داند چرا خانه مارادونا در تایگر در صورت حمله قلبی دستگاه دفیبریلاتور ندارد و به صراحت گفت که مراقبت در منزل مسئولیت وی نیست.

لوك گفت: “من جراح مغز و اعصاب هستم.”

“من شخصی هستم که از او مراقبت می کنم. به هر کاری که کرده ام افتخار می کنم. چیزی برای پنهان کردن ندارم. من در اختیار عدالت هستم.”

وکیل مارادونا ، ماتیاس مورلا خواستار رسیدگی به اتهامات مربوط به نیاز به آمبولانس برای رسیدن به خانه ستاره فوتبال در پاسخ به تماس اضطراری در روز مرگ وی شد.

لوک گفت که آمبولانس باید در خیابان پارک شود.

لوک گفت: “روانپزشک پرسید که همیشه یک آمبولانس جلوی خانه او وجود دارد. من نمی دانم چه کسی مقصر این واقعیت است که آمبولانس وجود ندارد.”

لوكو گفت: “دیگو” بسیار ناراحت بود ، او می خواست تنها باشد و این به این دلیل نیست كه دختران ، خانواده یا اطرافیانش را دوست ندارد. – او شجاع بود.

یک منبع دادگاه به خبرگزاری فرانسه گفت که هنوز هیچ شکایت رسمی دریافت نشده است.

منبع گفت: “این پرونده به این دلیل آغاز شد که مردی در خانه درگذشت و هیچ کس گواهی مرگ او را امضا نکرد. این به معنای وجود سو susp ظن و تخلف نیست.”

بلند شده

گزارش اولیه کالبد شکافی نشان داد که مارادونا روز چهارشنبه در یک ناهار رویایی بر اثر “ادم حاد ریوی و نارسایی مزمن قلب” درگذشت.

دفتر دادستانی منتظر نتیجه آزمایشات سم شناسی بر روی بدن مارادونا است. سه دادستان که در این پرونده کار می کردند پرونده پزشکی وی و همچنین ضبط شده را از دوربین های امنیتی محله درخواست کردند.

مباحث ذکر شده در این مقاله