جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، کلاه نارنجی، کلاه بنفش بعد از RR در مقابل SRH: حرکت حیدرآباد از پایین

عبدالصمد در آخرین تحویل در حالی که SRH 215 خیره کننده را تعقیب کرد، امتیاز شش گرفت.© AFP

عبدالصمد در حالی که SunRisers Hyderabad (SRH) در یک مسابقه IPL 2023 در ورزشگاه Sawai Mansingh در جیپور موفق شد در مقابل راجستان رویالز (RR) خیره کننده 215 امتیاز را به دست آورد، عبدالصمد از آخرین تحویل گلزنی کرد. در حالی که SRH در سه اور آخر به 44 گل نیاز داشت، گلن فیلیپس تنها 7 توپ را با 25 گل شکست داد تا اینکه صمد در 17 توپ شکست ناپذیر باقی بماند تا SRH را از خط پایان عبور دهد. جالب اینجاست که ساندیپ شارما که آخرین گل را برای آر آر آر زد، ابتدا صمد را روی آخرین توپ مسابقه اخراج کرد.

با این حال، بازی تکراری نشان داد که او از پا فراتر رفت و یک موقعیت عالی را به صمد داد که دومی با هر دو دست از آن استفاده کرد و شش اورد را زد.

جدول امتیازات IPL 2023

این شکست به این معنی بود که RR با 10 امتیاز از 11 بازی در رده چهارم جدول باقی بماند. از سوی دیگر، SRH از رتبه پایینی صعود کرده و اکنون در رتبه نهم قرار دارد. آنها از 11 بازی خود تاکنون تنها 4 بازی را برده اند.

در اوایل روز، گجرات تایتانز، مدافع عنوان قهرمانی، با پیروزی 56 ران برتر مقابل لاکنو سوپر جاینتز، مقام سوم، جایگاه خود را به دست آورد. GT از 11 بازی 14 امتیاز دارد، در حالی که LSG از همین تعداد بازی 11 امتیاز دارد.

bhg8ssn8

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور، همچنان با 511 بازی در 10 بازی، در صدر فهرست نارنجی پوشان قرار دارد. از سوی دیگر، محمد شامو پیسر GT با 19 اسکالپ در 11 مسابقه، در چارت کلاه بنفش پیشتاز است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله