جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، کلاه نارنجی، کلاه بنفش پس از DC در مقابل RCB: دهلی در رقابت برای پلی آف باقی می ماند

دهلی کپیتالز در برابر رویال چلنجرز بنگلور به پیروزی رسید.© AFP

دهلی کپیتالز یک پیروزی پرشور مقابل رویال چلنجرز بنگلور به ثبت رساند تا امیدهای خود در پلی آف را زنده نگه دارد. دی سی با تعقیب یک هدف 182 در یک ضدحمله 87 (45) به سمت ضربه فیل سالت رفت و با 20 توپ خالی از خط پایان گذشت. پیش از این، 50s از Virat Kohli و Mahipal Lomrora RCB را به 181/4 در 20 اور رساندند. این پیروزی باعث شد که DC از انتهای جدول امتیازی خارج شود. آنها اکنون در 10 بازی 4 برد دارند.

جدول امتیازات IPL 2023 بعد از بازی DC vs RCB:

گجرات تایتانز با 14 امتیاز از 10 بازی در صدر قرار دارد. با این حال، آنها فقط یک امتیاز با چنای سوپر کینگز که در رده دوم قرار گرفت، که روز شنبه نیز قهرمان شد، فاصله دارند.

CSK در استادیوم MA Chidambaram رقیب هندی بمبئی خود را شکست داد. تیم MS Dhoni 6 برد، 4 بازی از 11 بازی را باخت، در حالی که یک بازی به دلیل باران حذف شد.

لاکنو سوپرجاینتز که روز یکشنبه در یکی از دو تیم مقابل جی تی قرار می گیرد، با 11 امتیاز از 10 مسابقه در رده سوم قرار دارد.

پس از LSG به ترتیب راجستان رویالز، RCB، MI و پنجاب کینگز قرار دارند. هر چهار تیم 10 بازی انجام دادند و به همین تعداد امتیاز کسب کردند.

کلکته نایت رایدرز و دی سی با هشت امتیاز از 10 مسابقه هشتم و نهم هستند. SRH با تنها 6 امتیاز از 9 سفر در انتهای جدول قرار دارد.

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور، همچنان با 511 بازی در 10 بازی، در صدر فهرست نارنجی پوشان قرار دارد. از سوی دیگر، ضربان‌دار CSK توشار دشپنده با 19 اسکالپ در 11 مسابقه پیشتاز جدول کلاه بنفش است.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله