جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، لیست نارنجی و بنفش بعد از SRH در مقابل PBKS: حیدرآباد به رتبه هفتم صعود کرد

SRH روز یکشنبه PBKS را با 8 ویکت شکست داد.© BCCI/IPL

Sunrisers Hyderabad یک عملکرد بالینی برای ثبت یک پیروزی قانع کننده با هشت ویکت مقابل پنجاب کینگز به ثبت رساند تا حساب خود را در لیگ برتر هند در روز یکشنبه در حیدرآباد باز کند. در حالی که SRH 144 بعد از اسپینر مایانک مارکانده (15/4) با توپ تعقیب می کند، راهول تریپاتی با یک توپ 74 شکست ناپذیر 48 ضربه محکمی زد تا به تیمش کمک کند تا کار را در 17.1 اور انجام دهد. کاپیتان آیدن مارکرام با 37 توپ از 21 توپ خارج شد و تلاش آنها از 66 توپ 99 شیخار داوان، که پنجاب کینگز را به 143 بر 9 رساند، بی نتیجه ماند.

پس از پیروزی مقابل PBKS، SRH از آخرین رتبه جدول امتیازی به رده هفتم صعود کرد. از سوی دیگر، پنجاب در رده ششم باقی ماند، جایی که آنها پس از شکست نایت رایدر کلکته گجرات تایتانز در آخرین توپ هیجان انگیز در احمدآباد، دچار لغزش شدند.

جدول امتیازات به روز رسانی را اینجا ببینید:

s7i706b8

کلاه نارنجی:

Shikhar Dhawan با یک ضربه رزمی برای PBKS در روز یکشنبه در صدر گلزنان قرار گرفت. او اکنون با 225 دوش در سه مسابقه در صدر جدول قرار دارد. Ruturai Gaikwad با 189 دوش به مقام دوم سقوط کرد. دیوید وارنر با 189 رتبه سوم است و جاس باتلر و کایل مایرز به ترتیب با رتبه های 4 و 5 در رده های بعدی قرار دارند.

fned5bag

کلاه بنفش:

یوزوندرا چاهال، رشید خان و مارک وود هر کدام 8 ویکت دارند. راوی بیشنوی، سونیل نارین، آلزاری جوزف و محمد شامی هر کدام با 6 ویکت آنها را دنبال می کنند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله