جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، لیست نارنجی و بنفش پس از مسابقه GT vs RR: جایگاه برتر مهر راجستان

IPL 2023: RR روز یکشنبه با 3 ویکت GT را شکست داد و رتبه اول جدول را قطعی کرد.© BCCI/IPL

راجستان رویالز روز یکشنبه در بازی لیگ برتر هند در ورزشگاه نارندرا مودی گجرات تایتانز را با سه ویکت شکست داد. تایتان های گجرات که از آنها خواسته شد ابتدا با خفاش بزنند، امتیاز 177 برای هفت را به دست آوردند. شوبمن گیل با 45 توپ از 34 توپ در بالای سفارش بود، در حالی که دیوید میلر 30 توپ از 46 توپ را شکست. در پاسخ، RR این کار را در 19.2 اور انجام داد. کاپیتان RR سانجو سامسون توپ 60 32 را شکست در حالی که شیمرون هتمایر با 26 توپ شکست ناپذیر 56 توپ را شکست داد. محمد شامی سه ویکت برای GT گرفت اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند.

با برد یکشنبه، RR با 8 امتیاز از 5 بازی، جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. آنها در حال حاضر دو امتیاز از لاکنو سوپر غول‌های رتبه دوم که 5 بازی نیز انجام داده‌اند، فاصله دارند.

جدول امتیازات به روز شده را اینجا بررسی کنید:

mp0o3aho

کلاه نارنجی:

ونکاتش ایر اولین IPL Century خود را در روز یکشنبه به ثمر رساند و به او کمک کرد تا در لیست گلزنان برتر قرار گیرد. در همین حال، شیخار داوان به رده دوم سقوط کرد. شوبمن گیل به رتبه سه صعود کرد، در حالی که دیوید وارنر و ویرات کوهلی به ترتیب به رتبه چهارم و پنجم سقوط کردند.

i4cj0qio

کلاه بنفش:

یوزوندرا چاهال پس از اخراج هاردیک پاندیا در روز یکشنبه در صدر فهرست ویکت گیران برتر قرار گرفت. در همین حال مارک وود به رتبه دوم سقوط کرد. رشید خان پس از گرفتن دو ویکت مقابل RR در رتبه سه باقی ماند، در حالی که محمد شامی با ارقام 3 بر 25 در همان مسابقه به شماره چهار صعود کرد.

i64lvn9o

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله