جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، لیست نارنجی و بنفش پس از مسابقه KKR و SRH: حیدرآباد به رده هفتم صعود کرد

IPL 2023: SRH روز جمعه با 23 ران KKR را شکست داد.© BCCI/IPL

هری بروک، بازیکن جدید تیم ملی انگلستان، تیم قدرتمند نایت سواران کلکته را با یک قرن 55 توپ پر هیجان به زمین بازگرداند، زیرا Sunrisers Hyderabad در روز شنبه با 23 ران در باغ ادن به دومین برد خود در IPL رسید. یانگ بروک در نهایت موفق شد کد IPL را به سبک SRH بشکند، و یک ماموت 228 برای 4 نفر را در 20 اور تعیین شده در مورد زیبایی ضربتی مدیریت کرد. بولرهای آن‌ها، علی‌رغم چند ضربه از سوی کاپیتان میزبان، نیتیش رانا و رینکو سینگ، برای 7 در 20 اور به 205 نفر محدود شدند. بروک که پس از موفقیت‌هایش در پاکستان به این تیم آورده شد، سرانجام ورود خود را با سبکی اعلام کرد که در سه اور اول، چهار چهار و دو شش را شکست تا SRH بهترین شروع فصل خود را داشته باشد.

SRH با دومین برد خود در تروت از رتبه نهم به هفتم جدول امتیازی صعود کرد. در همین حال، رویال چلنجرز بنگلور و هندی های بمبئی به ترتیب به رتبه های هشتم و نهم سقوط کرده اند.

جدول امتیازات به روز رسانی را در اینجا بررسی کنید:

8508634o

کلاه نارنجی:

شيخار داوان با 233 ران همچنان در صدر جدول قرار دارد، در حالي كه ديويد وارنر، جوس باتلر، روتوراي گايكواد و شوبمن گيل به ترتيب در مقام هاي دوم، سوم، چهارم و پنجم به دنبال او هستند.

3pm4lo

کلاه بنفش:

یوزوندرا چاهال با 10 ویکت قهرمان بنفش است و رشید خان و مارک وود به ترتیب دوم و سوم هستند.

ufen6u7o

بروک که توسط SRH به مبلغ 13.25 کرور خریداری شد، در سه بازی اول فقط 29 بازی را به دست آورد، اما ریتم خود را با 100 توپ 55 پیدا کرد و 12 چهار و سه شش شش را شکست. این قرن اول چاپ شانزدهم بود.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله