جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، لیست نارنجی و بنفش پس از بازی CSK vs RR: Rajasthan Royals Go Top

راجستان رویالز اکنون تیم شماره 1 IPL 2023 است.© BCCI/IPL

راجستان رویالز پس از پیروزی سه دور مقابل چنای سوپر کینگز در یک بازی خارج از خانه در روز چهارشنبه با 2023 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر هند (IPL) قرار گرفت. راجستان رویالز با ضربه اول، امتیاز 175 بر 8 را به ثمر رساند. در تعقیب و گریز، CSK نیاز به 21 بازی از آخرین اور با MS Dhoni و Ravindra Jadeja داشت. با این حال CSK توانست در 20 اور به 172/6 برسد. پس از مسابقه، RR به شماره شماره تبدیل شد. 1 تیم با 6 امتیاز از چهار بازی (NRR + 1.588)، جانشین سوپر جاینتز Lucknow به مقام دوم (6 امتیاز از 4 بازی، NRR +1.048). CSK با 4 امتیاز از 4 بازی در رده پنجم باقی مانده است (NRR +0.225).

n5cjvg8g

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

شیخار داوان، کاپیتان کینگز پنجاب در حال حاضر با 225 دوش در سه مسابقه، در صدر فهرست بهترین گلزنان قرار دارد. جاس باتلر از RR با 204 دوش در 4 بازی سوم و روتورای گایکواد از CSK با 197 دوش در 4 مسابقه چهارم است. یوزوندرا چاهال بولر با 10 اسکالپ در 4 مسابقه بالاترین ویکت گیر شد. توشار دشپنده از CSK با 7 ویکت در 4 مسابقه در رده چهارم قرار دارد و پس از آن اشوین از RR (6 ویکت در 4 مسابقه) قرار دارد.

در صحبت کردن از مسابقه، ماهندرا سینگ دونی نگاهی اجمالی به روزهای خوب قدیمی با پایان‌های هیجان‌انگیز ارائه کرد، اما Sandeep Sharma، ویکت بان ناشناس راجستان رویالز، چند ضربه عالی ایجاد کرد تا راجستان رویالز در یک رویارویی نزدیک IPL، یک برد سه ران مقابل چنای سوپر کینگز را به ارمغان آورد. چهارشنبه در چنای با تعقیب یک هدف 176، Dhoni (32 توپ از 17 توپ) و راویندرا جادجا (25 توپ از 15 توپ)، کهنه سربازان بسیاری از این پایان های هیجان انگیز، در مسیر بودند زیرا در فینال اوور به 21 توپ نیاز بود. امتیاز نهایی CSK 172 برای 6 بود زیرا Dhoni دویستمین بازی خود را برای CSK به روشی که می‌خواست در خانه معنوی خود با بیش از 30000 هوادار به پایان نرساند.

ساندیپ، ویکت بان پنجاب، که هشت سال پیش چند بازی برای هند انجام داد، به نظر می رسید که اعصاب خود را از دست داده است، زیرا او چند شوت می زند و سپس دونی او را برای چند شش دقیقه از طریق ساق چهارگوش و وسط ویکت کوبیده است.

با نیاز به 6 تا از دو تحویل آخر، ضربان‌دار متوسط ​​توسط Jadeja توسط یک یورکر باز بولد شد و به دنبال آن یک توپ عالی در سوراخ بلوک توسط Dhoni که چند سینگل تولید کرد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله