جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، لیست نارنجی و بنفش بعد از RR در مقابل CSK: راجستان رویالز به بالا رفت

راجستان رویالز عملکردی تقریباً بی‌نقص داشت زیرا تیم تحت رهبری سانجو سامسون در بازی IPL 2023 در جیپور روز پنجشنبه چنای سوپر کینگز را شکست داد. یاشاسوی جیسوال نویدبخش یک بار دیگر استعداد خود را به نمایش گذاشت زیرا نیم قرن قبل از اینکه اسپینرهای راجستان رویالز چنای سوپر کینگز را برای یک پیروزی راحت در 32 دوندگی خفه کنند و در صدر جدول IPL قرار بگیرند، یک بازی درخشان ایجاد کرد. جیسوال (77 امتیاز از 43) به روند پربار خود با 50 امتیاز سوم خود در مسابقات ادامه داد. استادیوم ساوای منسینگ

اسپینرها آدام زامپا (3/22 در 3 اور) و راویچاندران اشوین (2/35) سپس پنج ویکت را بین خود به اشتراک گذاشتند تا با وجود بهترین تلاش روتوراج گایکواد (47) و شیوام دوبه (52) CSK را به 170 برای 6 محدود کنند.

با این برد، رویالز به بالای جدول رفت و CSK به رده سوم سقوط کرد.

hsvporm8

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

Faf du Plessis از رویال چلنجرز بنگلور همچنان با 422 ران از هشت بازی پیشرو است. دوون کانوی (322) از CSK و روتورای گایکواد (317) سوم و چهارم هستند. در مورد ویکت گیران برتر، محمد سراج از RCB و رشید خان از گجرات تایتانز و توشار از CSK هر کدام 14 ویکت دارند.

در مورد بازی، برخلاف RR، بازکننده‌های CSK قبل از اینکه گایکواد، که برای چهار نفر زمین خورده بود، قید و بندها را شکست و به جیسون هولدر (0/49) برای چهار ضربه وارد کرد، قبل از هک کردن شش پای مربعی پشتی در عمق، بر خلاف RR، بازیکنان CSK احساس کردند. چهارمین بیش از

کاپیتان RR، سانجو سامسون، فشار را با چرخش از هر دو طرف فشار داد و این حرکت نتیجه داد.

دوون کانوی (8) به مبارزه ادامه داد و با افزایش نرخ دویدن مورد نیاز، او مجبور شد در اواسط بازی به ساندیپ شارما که زامپا را تحویل می‌داد ضربه بزند.

گایکواد بدون توجه به ویکت، هر بار به سرقت مرزها ادامه داد تا قبل از اینکه زامپا ضربه دیگری بزند تا خطر را از بین ببرد.

CSK در نیمه راه 72 برای دو بود.

اشوین (2/35) سپس ویکت های آجینکیا راهانه (15) و مهاجم آمباتی رایودو (0) را به دست آورد تا شانس CSK را بیشتر کاهش دهد. اما داب نقشه های دیگری داشت. او با زدن ضربات شش گانه بسیار مورد نیاز، اوج را بالا برد تا بارقه امیدی به CSK بدهد.

همه کاره سومین نیم قرن متوالی خود را با کمک چهار شش و دو چهار به ارمغان آورد. با این حال، او نتوانست طرف خود را از خط عبور کند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله