جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، لیست نارنجی و بنفش پس از مسابقه GT vs MI: گجرات تایتان به رده دوم صعود کرد

GT روز سه شنبه در یک بازی IPL 2023 MI را با 55 ران شکست داد.© BCCI/IPL

گجرات تایتان‌ها یک عملکرد بالینی در عصر سه‌شنبه ارائه کردند تا هندی‌های بمبئی را با 55 ران در مسابقه شماره 35 IPL 2023 شکست دهند. MI با تعقیب یک هدف ثابت 208، 152 در 9 عدد قرار گرفت. نوراحمد سه ویکت، رشید خان و محیط شارما هر کدام دو ویکت و هاردیک پاندیا یک ویکت برای GT گرفت. بعد از اینکه روهیت شارما، روهیت شارما، روهیت شارما، کاپیتان MI را برد و اولین کاسه بازی را انتخاب کرد. گیل توپ 34 را 56 به ثمر رساند، دیوید میلر 46 توپ از 22 گل زد و آبیناو منوهار توپ 21 توپ 42 را شکست.

GT با این برد با 10 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد. یک برد بزرگ بر MI نه تنها دو امتیاز برای آنها به ارمغان آورد، بلکه تعداد کلی آنها را نیز افزایش داد. تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا به اندازه چنای سوپر کینگز امتیاز دارد، اما ام اس دهنی و کو. بر اساس بهترین عملکرد خالص در رتبه اول قرار گرفت. در همین حال، راجستان رویالز و لاکنو سوپر جاینتز به ترتیب به رده های سوم و چهارم سقوط کرده اند.

جدول امتیازات به روز شده را اینجا بررسی کنید:

i17amqb8

کلاه نارنجی

شوبمن گیل بازکننده گجرات تایتانز با پنجاه بازی خود در برابر سرخپوستان بمبئی روز سه شنبه به رتبه چهارم رسید. این بدان معناست که ویرات کوهلی به رتبه پنجم سقوط کرده است در حالی که چهار جایگاه برتر بدون تغییر باقی مانده است.

ekdo0a

کلاه بنفش

رشید خان در فهرست ویکت گیران پیشرو، کلاه بنفش را با 14 ویکت به دست آورد. بدین ترتیب محمد سراج، ارشدیپ سینگ و یوزوندرا چاهال هر کدام با یک پله سقوط به مقام های دوم، سوم و چهارم رسیدند.

4l2jgvjg

در بازی بعدی IPL 2023، رویال چلنجرز بنگلور میزبان Kolkata Knight Riders در بنگلور است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله