جدول امتیازات IPL 2023 به‌روزرسانی شد فهرست کلاهک بنفش نارنجی پس از DC در مقابل KKR: اولین پیروزی ثبت نام DC

در رقابت برای کلاه نارنجی، فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور، یک گام بزرگ رو به جلو از نیم قرن خود برداشت و تعداد دوش های خود را در 6 مسابقه به 343 دوش رساند. وارنر در حال حاضر با 285 دوش بعد از عملکردش در برابر KKR در روز پنجشنبه دوم است.
وقتی صحبت از کلاه بنفش به میان می آید، ما یک رهبر جدید در محمد سراج داریم که چهار ویکت گرفت تا RCB را به پیروزی بر پادشاهان پنجاب هدایت کند. پیسر در حال حاضر 12 ویکت دارد، در حالی که یوزوندرا چاهال، مارک وود و رشید خان هر کدام 11 ویکت دارند.

یک عملکرد عالی از بولرها و سپس یک موتور پنجاه برای دیوید وارنر، کاپیتان پایتخت دهلی، که کلکته نایت رایدرز را با 4 ویکت شکست داد.

KKR با کاسه شجاعت نشان داد و بازی را تا آخر پیش برد. برای KKR، نیتیش رانا از جلو رهبری کرد و دو اسکالپ گرفت در حالی که وارون چاکرابورتی نیز دو ویکت مهم از جمله اخراج دیوید وارنر را گرفت. دیوید وارنر، کاپیتان دی سی، 57 توپ از 51 توپ را برنده شد.

برای دی سی، ایشانت، آکسار، نورجه و کولدیپ به ترتیب دو ویکت گرفتند در حالی که موکش کومار یک ویکت اسکالپ کرد. برای KKR، جیسون روی با 43 بر 39 گل برتری را به ثمر رساند، در حالی که آندره راسل یک ضربه حیاتی شکست ناپذیر از 38 اینینگ از 31 اینینگ انجام داد. KKR در بازی اضافه، ویکت‌ها را دور انداخت و هزینه آن را پرداخت، زیرا آنها تنها توانستند 127 دوش را روی تابلوی امتیاز ارسال کنند.