جدول امتیازات IPL 2023 به‌روزرسانی شد، فهرست نارنجی و بنفش: تایتان‌های گجرات به قله صعود کردند، حیدرآباد به رتبه هشتم رسید.

IPL 2023: SunRisers Hyderabad روز شنبه با 9 ران از دهلی کپیتالز شکست داد.© BCCI/IPL

میچل مارش یکی از بهترین اجراهای همه جانبه خود را ارائه داد، اما این کافی نبود زیرا سان رایزرز حیدرآباد با پیروزی 9 ران مقابل دهلی کپیتالز در IPL در روز شنبه به مسیرهای پیروزی بازگشت. این بازیکن سرسخت استرالیایی ابتدا چهار ویکت گرفت و سپس در ضربه 63 ران خود با 39 توپ 6 ماکزیمم به ثمر رساند تا امیدی برای تعقیب و گریز موفقیت آمیز ایجاد کند، اما پس از بیرون آمدن، همه چیز برای میزبان در مسیر کند کوتل به پایان رسید. . ابیشک شارما بازکننده توپ 67 را به توپ 36 زد تا زمینه را برای هاینریش کلاسن فراهم کند، که با 53 شکست ناپذیر شکوفایی نهایی را فراهم کرد زیرا SRH امتیاز 197 بر 6 را به ثبت رساند.

در پاسخ، دهلی کپیتالز 9 ران از مجموع خود افت کرد.

با این برد، SRH به رده هشتم جدول رفت و MI به رده نهم سقوط کرد. جایگاه دی سی که در انتهای جدول قرار گرفت، بدون تغییر باقی ماند.

در اولین بازی روز شنبه، گجرات تایتانز با 7 ویکت کلکته نایت رایدرز را شکست داد و با 12 امتیاز به صدر جدول صعود کرد. در همین حال، راجستان رویالز و لاکنو سوپر جاینتز هر کدام یک پله سقوط کردند و به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

جدول امتیازات به روز شده را اینجا بررسی کنید:

akuq10v

کلاه نارنجی، کلاه بنفش:

Faf du Plessis از RCB با 422 گل در هشت بازی همچنان بهترین گلزن است. شوبمن از GT با 49 شوت خود به جایگاه دوم رسید. ویرات کوهلی به رتبه سوم و دوون کانوی به رتبه چهارم سقوط کردند. از نظر ویکت گیران پیشرو، محمد سراج از RCB، رشید خان از GT، آرشدیپ سینگ از PBKS و توشار دشپنده از CSK هر کدام 14 ویکت دارند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله