جدول امتیازات، جدول رده بندی نارنجی و بنفش پس از بازی CSK vs SRH به روز شد

CSK در مسابقه IPL 2023 SRH را شکست داد© BCCI/Sportzpics

سوپر کینگز چنای چهارمین برد خود را در 6 بازی اول فصل 2023 لیگ برتر هند (IPL) با شکست سانرایزرز حیدرآباد با 8 ویکت به ثبت رساند. در حالی که راویندرا جادجا با 3 ویکت برای 22 ران در مسابقه، در چارت ویکت‌گیری برای CSK رهبری می‌کرد، دوون کانوی نیم قرن دیگر گلزنی کرد تا موقعیت خود را برای نارنجی کلاه تقویت کند. با این برد، چنای در رتبه سوم جدول امتیازات پس از راجستان رویالز و لاکنو سوپر جاینتز، بر اساس نرخ خالص دوندگی اندکی پایین تر، سوم شد.

در جدول رده بندی فصل 16 IPL، RR با 8 امتیاز و NRR مثبت 1.043+ همچنان در صدر قرار دارد و LSG و CSK نیز هر کدام 8 امتیاز دارند. گجرات تایتانز و رویال چلنجرز بنگلور هر کدام با 6 امتیاز، 5 تیم برتر را تکمیل می کنند.

crka6a1gسرپوش نارنجی میز

وقتی نوبت به جمع بندی لباس های نارنجی می رسد، فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB با 343 دوش در 6 مسابقه همچنان در صدر فهرست قرار دارد. پس از او دیوید وارنر از دهلی کپیتالز و ویرات کوهلی از RCB قرار دارند. دوون کانوی در رتبه بعدی قرار دارد و جاس باتلر در رتبه 5 قرار دارد. Ruturai Gaikwad بازکننده CSK در شماره 6 قرار دارد.

جدول رده بندی کلاه بنفش

در مورد تعداد کلاه های بنفش، محمد سراج از رویال چلنجرز بنگلور با 12 ویکت در 6 مسابقه در صدر لیست قرار دارد. مارک وود از LSG با 11 پوست سر در 4 مسابقه در رتبه بعدی قرار دارد. یوزوندرا چاهال از راجستان رویالز و رشید خان از گجرات تایتانز نیز هر کدام 11 ویکت دارند. محمد شامی عضو GT با 10 ویکت در 5 مسابقه پنجم است.

توشار دشپنده و راویندرا جادجا از CSK نیز در این فصل با توپ مفید بوده اند. آنها در رده های ششم و هفتم قرار گرفتند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله