“جایگزین جاسپریت بومراح، محمد شامی بعدی”: ستاره سابق هند در صدر IPL Pacer قرار گرفت

آر پی سینگ معتقد است که محمد سراج می تواند جایگزین مناسبی برای جاسپیت بومرا باشد.© AFP

این بار محمد سراج، عضو تیم های هند و رویال چلنجرز بنگلور (RCB) فصلی رویایی را در لیگ برتر هند پشت سر می گذارد. با مصدومیت جاش هزلوود در نیم فصل اول، سراج هدایت تیم RCB را بر عهده داشت و تا کنون در 9 مسابقه 15 ویکت گرفته است. همچنین، او با rpo 7/34 نسبت به فصل گذشته که با بیش از 10 ران در هر اوور عقب بود، کاملاً اقتصادی بوده است. آرپی سینگ، بازیکن سابق هندی، سراج را تحسین کرد و گفت که این بازیکن 29 ساله می تواند محمد شامی بعدی باشد.

«من مدت زیادی است که سراج را دنبال می کنم. زمانی که او به تیم هند پیوست، برنامه اش بسیار بالا بود و سپس کم کم شروع به سقوط کرد. اما خوب است که می بینیم او این بار سخت کار کرده است، تناسب اندام نکته اصلی است.

برنده جام جهانی 2007 T20 اضافه کرد که سراج می تواند جایگزین مناسبی برای جاسپیت بومرا باشد.

اکنون، اگر به بخش فنی نگاه کنید، او روی موقعیت مچ دست خود بسیار کار کرده است و آن را اجرا می کند، این همان کاری است که او در بالای توپ و همچنین بولینگ از کنده به خارج از بیخ بهتر انجام می دهد. او می تواند جایگزین بومره شود. در واقع، من احساس می کنم اگر برنامه او بالا برود، او می تواند محمد شامی بعدی باشد.

سراج علاوه بر موفقیت‌هایش با RCB، خود را به عنوان یکی از اعضای ثابت تیم هند در قالب‌های مختلف تثبیت کرده است.

انتظار می رود که او نقش بزرگی برای تیم در فینال آتی جام جهانی تست برابر استرالیا و همچنین جام جهانی ODI در خاک خانگی اواخر امسال ایفا کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله