جایگاه نمادین ورزشگاه شارجه به نام ساچین تندولکار در پنجاهمین سالگرد تولد او نامگذاری شده است.

جایگاه نمادین ورزشگاه کریکت شارجه در مراسمی ویژه در امارات متحده عربی به افتخار اسطوره کریکت هند در پنجاهمین سالگرد تولد او در روز دوشنبه به نام ساچین تندولکار تغییر نام داد. جایگاه غربی استادیوم نمادین به «ساچین تندولکار» تغییر نام داد. یک مراسم ویژه در روز دوشنبه، نامگذاری غرفه را درست در زمانی که استاد بلستر پنجاهمین سالگرد خود را جشن گرفت، برگزار شد. این نه تنها مصادف با سالروز تولد اسطوره باتینگ هندی است، بلکه با بیست و پنجمین سالگرد قرن طوفان صحرا او در برابر استرالیا در سال 1998 در یک استادیوم مملو از جمعیت نیز مصادف است.

143 گل او در 22 آوریل و 134 دو روز بعد در فینال جام کوکاکولا، یک سری مثلثی بین هند، استرالیا و نیوزلند، به عنوان یک طوفان صحرا واقعی در کتاب ها ثبت شد.

تندولکار در ODI هایی که در 34 استادیوم انجام شد 49 صد گل به ثمر رساند.

با این حال، 7 او در استادیوم کریکت شارجه، از جمله دو صد در آوریل 1998، تا به امروز مورد تحسین و تجلیل طرفدارانش در سراسر جهان است.

وی در پاسخ به خبر نامگذاری غرفه به نام ساچین، در بیانیه‌ای گفت: خیلی دوست داشتم آنجا باشم اما متأسفانه تعهدات قبلی داشتم. بازی در شارجه همیشه یک تجربه فوق العاده بوده است. از فضای شدید گرفته تا عشق، محبت و حمایت، شارجه مکانی ویژه برای طرفداران کریکت هندی و عاشقان این بازی از سراسر جهان بوده است.

از بوخاتیر و تیمش برای این ژست محبت آمیز در بیست و پنجمین سالگرد مسابقه طوفان صحرا و تولد 50 سالگی من بسیار سپاسگزارم. به نظر می رسد 6 نفر از همه برتر هستند.

استادیوم کریکت شارجه رکورد جهانی گینس را برای بیشترین بازی های بین المللی یک روزه (244)، از جمله برخی از به یاد ماندنی ترین لحظات تاریخ کریکت دارد.

خلف بخاریر، مدیر عامل استادیوم شارجه، گفت: این روش کوچکی است برای نشان دادن قدردانی ما از ساچین به خاطر انجام کارهای زیادی برای بازی کریکت.

“واقعاً، این یک بازی باورنکردنی بود و در فینال دوباره تکرار شد. در طول سال‌های ابتکار افسانه‌ای CBFS، ما در اینجا در شارجه تلاش کرده‌ایم تا شایستگی‌های بسیاری از بازیکنان برجسته را حتی پس از بازنشستگی آنها به رسمیت بشناسیم.

او گفت: “ما وظیفه خود را به عنوان مدیران احساس می کنیم که به کسانی که سطح را بالا برده اند و زندگی خود را وقف آرمان کریکت کرده اند ادای احترام کنیم و به این کار ادامه خواهیم داد.”

همچنین، به افتخار ساچین در پنجاهمین سالگرد تولد او، دروازه ای به نام او در زمین کریکت نمادین سیدنی در سیدنی روز دوشنبه رونمایی شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله