جایزه بزرگ بحرین: لوییس همیلتون در بحرین در دور رکورد می سوزد


روز شنبه ، هنگامی که مرسدس بر مسابقه مقدماتی روشنایی غلبه کرد ، لوئیس همیلتون ، قهرمان هفت بار تازه تاسیس ، یکشنبه با یک رکورد بی نقص ، با یک رکورد رکوردی بی عیب و نقص ، یکشنبه با یک رکورد رکوردی بی نقص ، در یکشنبه با یک دور رکورد بی عیب و نقص ادعا کرد. این بریتانیایی 35 ساله در یک دقیقه و 27264 ثانیه رکورد دایره 0.289 ثانیه را پشت سر گذاشت تا 0.289 ثانیه از هم تیمی خود روی “تیرهای سیاه” والتر بوتاس پیشی بگیرد. این در حرفه همیلتون به عنوان یک رکورد 98مین مقام تبدیل شد ، و سرعت و سرعت دویدن او وضعیت خود را به عنوان یک مرد بزرگ مورد ضرب و شتم در حلقه بین المللی بحیر Sahir تایید کرد.

بوق تجاری

با اتمام دو مسابقه ، همیلتون می تواند در مسابقه نهایی به 100 موقعیت عالی برسد و مشتاق است که تعداد کل پیروزی ها را از 10 به رکورد 13 پیروزی برساند.

ماکس ورستاپن از هم تیمی خود در ردبول ، الکس آلبون ، که شب شنبه در یک ماشین ساخته شده با یک شاسی جدید بهبود یافته بود ، سوم بعد از تصادف شدید در دومین جلسه تمرین روز جمعه ، سوم بود.

سرخیو پرز در “ریسینگ پوینت” پنجم است و از جفت “رنو” دانیل ریکاردو و استبان اوکون جلوتر است و پیر گاسلی در “آلفا ثور” هشتم است.

لاندو نوریس در مک لارن نهم بود ، و دانیل کویت – در دوم “آلفا تورا” دهم شد.

همیلتون گفت: “من فکر می کنم با کمی فشار اینطور بود و می رفت.”

“من به طور طبیعی در یک لبه پاره شده هستم ، و این در مورد تلاش برای یافتن آن تعادل کامل و مقابله است.

“دور خوب شروع شد ، اما در پیچ اول وقت کمی از دست رفت – و در دور 6 می توانستم کمی بهتر شوم. در غیر این صورت ، یک دور کاملا تمیز بود ، بنابراین من واقعاً از آن راضی بودم.”

بوتاس گفت ، “من احساس خوبی داشتم – و این مسئله است! شما احساس می کنید همه چیز را از ماشین بیرون می کشید ، بنابراین این مسئله گیج کننده ترین قسمت است. در اینجا چیزهای کوچک اینجا و آنجا وجود دارد ، نه یک زاویه واضح.”

ورستاپن همچنین احساس کرد که زانوهایش راضی کننده هستند ، هرچند کافی نیست.

بالا رفته

“این بسیار خوب بود ، فقط در کولر سرعت پایین فاقد کلاچ عقب بود ، اما در کل یک صلاحیت مناسب داشت.

“بیایید ببینیم چگونه از مسابقه خارج می شویم ، زیرا لاستیک بسیار دشوار است ، اما من فکر می کنم ما برای این امر آماده هستیم. مرسدس امروز شتاب بیشتری به دست آورده است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله