جان چپل می گوید کاپیتان Ajinkji Rahan “افسانه” است


کاپیتان سابق استرالیا ، ایان چاپل ، آژینکا رهانه را به عنوان “کاپیتان افسانه ای” به رسمیت شناخته و انتظار دارد که “سبک تهاجمی” او برای تیم هند مناسب باشد ، تیمی که در اولین آزمون در آدلاید در 17 دسامبر در مقابل میزبان بدون دیوید وارنر ابراز شانس کرد. توسط پدر و مادر ، و در Rahan کشتی را در سه بازی دیگر “Border Gavascar” کنترل می کند. Chapel در یک جلسه تعاملی مجازی “گفتگوهای کریکت” به PTI گفت: “خوب ، من او را در یک آزمایش مقابل استرالیا (در دارامسلا در مارس 2017) کاپیتان دیدم و متوجه شدم که کاپیتانی او افسانه است. او یک کاپیتان واقعاً تهاجمی بود.” روزنامه نگار ارشد کرکت ، آشیس ری.

بوق تجاری

سپس چاپل در محاکمه های استرالیا که توجه او را به خود جلب کرد ، ناگت های کاپیتانی رهان را هدایت می کرد.

“من چند جنبه از کاپیتانی او را به یاد می آورم. برای من ، اولین سرویس در استرالیا کاملاً برجسته بود. وارنر خوب رفت و کاسه های هند را پشت سر گذاشت. او کلدیپ یدوف (اولین بازیکن) را آورد و وارنر را رد کرد.”

“دومین چیزی که به یاد می آورم این است که هند مقدار کمی تعقیب می کند و آنها یک جفت ویکت را از دست داده اند. رهان تازه وارد شد و به کاتلرهای استرالیا حمله کرد و 20 امتیاز عجیب به ثمر رساند (38 گل از 27 گل). من با چنین رویکردی برخورد کردم.”

“به عنوان یک کاپیتان نگاه کنید ، شما همیشه دو انتخاب دارید – یکی یک رویکرد تهاجمی و دیگری یک رویکرد محافظه کارانه. من فکر کردم در کریکت آزمایشی یک رویکرد تهاجمی لازم است و رهان تهاجمی است.”

در حالی که هنوز چاپل معتقد است که استرالیا ممکن است در مسابقات آزمایشی از برتری کمی برخوردار باشد ، عدم حضور برنده ای مانند دیوید وارنر در آدلاید یک مزیت برای هند محسوب می شود.

“همه چیزهایی که ممکن بود با افتتاحیه اشتباه پیش برود ، وارنر بیرون آمد و جو برنز در تلاش است. آیا پوکوفسکی پس از یک ضربه مغزی دیگر خواهد شد ، فکر نمی کنم هم از نظر اعتماد و هم از نظر اعتماد به بازی با او خوب باشد دیدگاه سلامتی.

“من فکر می کنم استرالیایی ها با جو برنز و مارکوس هریس به افتتاحیه مسابقه بروند. من فکر می کردم کامرون گرین در سیدنی بازی می کند ، اما بعد از یک قرن گرم شدن و چند دروازه ای که انتخاب کرد ، ممکن است وسوسه شود تا در آدلاید بازی کند.” گفت کاپیتان سابق استرالیایی برنده جایزه.

چاپل همچنین گفت اگر میچل استارک در دسترس نباشد زیرا فراتر از ملاحظات مهربانانه است ، جیمز پتینسون یک عنکبوت سرعت با کیفیت دارد تا جای او را بگیرد.

چاپل گفت: “اما دستور اصلی بزرگترین نگرانی است. این فقط حضور وارنر نیست ، بلكه نحوه ارزیابی او از این اقدامات است ، كه تأثیر مخربی بر مخالفت دارد. در غیاب او ، مسئولیت اکنون بر عهده استیو اسمیت و مانوس لابوشانی خواهد بود.”

اگرچه او برای اسمیت “دست و پا چلفت” هر روز تماشای Cole زیبا را ترجیح می داد ، اما او هشدار داد که اگر هند نتواند راهی برای اخراج پیدا کند ، برای بازدید کنندگان این یک مشکل است.

پس یک کاسه در برابر اسمیت چطور؟

“شما باید او (اسمیت) را با تغییر برنامه ناراحت کنید. اگر طول کافی ندارید ، او تمام روز را می لرزد (و برای سرگرمی ضرب و شتم می کند). به نوعی شما باید او را مجبور کنید حتی با چند بار دویدن جلوتر برود. اما هنوز هم فرصتی برای نجات او ، “او گفت.

اما چاپل قطعاً “تاکتیک های نیل واگنر” را که نیوزلند برای سوخت رسانی به بتسمن استفاده می کرد ، دوست ندارد.

وی با ذکر مثالی از اندی رابرتز گفت: “من فکر می کنم از چیزهای کوتاه مدت باید عاقلانه استفاده شود. این باید یک سلاح غافلگیر کننده باشد. کاری که نیوزلند انجام داد اتلاف انرژی بود. اگر با یک توپ گریختید ، حساب کنید.” .

“اندی معمولاً انواع مختلفی را خرد می کرد و هر بار که به او برخورد می کردم ، مجبور بودم کاری در این باره انجام دهم.”

تیم هندی برآوردی مبنی بر خروج قریب الوقوع کولی به آدلاید برای استرالیا بزرگ اعلام نکرده است.

با این حال ، او اذعان کرد که از ارتفاع Ishant Sharma و برگشت شیب دار که توانایی ایجاد در پیست های استرالیا را دارد ، توسط هند جلوگیری خواهد شد.

“روز دیگر من با راوی (شسترا) نوشیدنی خوردم و او به من گفت که احتمالاً (امش) یدوف با ضرب سوم ضربه خواهد خورد.”

بالا رفته

در واقع احساس خوبی است که هند در آدلاید بازی “روز / شب” را آغاز می کند ، جایی که درز حرکت می کند.

“در هند دو بازیکن باهوش در جاسپر بومری و محمد شامی وجود دارد. اگر از من بپرسید آیا تیمی که برای اولین بار به میدان می رود 300 امتیاز کسب می کند ، شما در راه پیروزی در مسابقه آزمون در آدلاید هستید.”

مباحث ذکر شده در این مقاله