جاش هازلوود می گوید اولین آزمایش هند می تواند با توپ قرمز در بریزبن یا ملبورن باشد


ریتم استرالیایی جاش هازلوود پیشنهاد کرده است که در صورت عدم بهبود اوضاع در آدلاید ، اولین بازی از یک سری آزمایش چهار مسابقه مقابل هند می تواند با “توپ قرمز” یا در بریزبن یا ملبورن انجام شود. هند و استرالیا قصد دارند سه ODI ، سه T20I و چهار آزمایش را انجام دهند. اولین آزمایش می تواند یک مسابقه شبانه روز در آدلاید باشد ، اما در اواخر استرالیای جنوبی در موارد COVID-19 ناگهان افزایش یافت. استرالیای جنوبی در حالیکه آدلاید به مبارزه با شیوع ویروس کرونا ادامه می دهد ، برای شش روز محاصره سختی را اعمال می کند و اینکه آیا این سریال طبق برنامه ریزی های انجام شده در این شهر آغاز می شود جای سوال دارد.

بوق تجاری

هازلود گفت که تست توپ صورتی فقط باید در آدلاید انجام شود و او پیشنهاد کرد که اولین تست این سری می تواند یک مسابقه توپ قرمز در بریزبن یا ملبورن باشد و بعداً آدلاید در توپ صورتی بازی شود.

وی (با سرپرستی دامیان هوو) برای آزمایش توپ صورتی یک ویکت عالی در آدلاید آماده کرده است. چندین منطقه در استرالیا بسیار ساینده یا بسیار سخت هستند ، مانند Gaba یا Perth. این ویکت ها برای توپ صورتی بسیار سخت هستند ، بعد از مدتی نرم ” کریکت.com.au به نقل از هازلوود.

“(این) شاید یک توپ قرمز باشد (اولین آزمایش در ملبورن یا بریزبن) یا جای دیگری ، سپس ما در اواخر تابستان به آدلاید باز خواهیم گشت. از همه پست ها ما هنوز در مورد آدلاید هیجان زده هستیم ، اما این همیشه می تواند تغییر کند. امیدوارم که ، آنها می توانند او را طی یک یا دو هفته آینده ضرب و شتم دهند. “

هازلوود همچنین پیشنهاد کرده است که اولین آزمایش ها در بریزبن به همه ریتم ها کمک خواهد کرد زیرا با نزدیک شدن به تابستان بریزبن رو به زوال می رود. در حال حاضر ، آخرین مسابقه از سری چهار آزمون قرار است در گابا ، بریزبن برگزار شود.

هازلود گفت: “هرچه بیشتر منتظر بمانیم ، داغتر می شود و بنابراین همه کسانی که زندگی می کنند از ساخت این بازی در ماه دسامبر خوشحال خواهند شد.

کوهلی فقط در یک تست مقابل استرالیا بازی خواهد کرد و پس از دریافت مرخصی پدری از شورای کنترل کریکت هند (BCCI) به خانه می رود.

طی سری 19-19 2018 ، هند موفق شد اولین پیروزی خود را در یک سری آزمایشات در خاک استرالیا به ثبت برساند. تیم تحت هدایت کهلی سرانجام 2-1 سری را برد و حالا آنها دوست دارند مرز “جام هاوایی” را حفظ کنند.

بالا رفته

اولین تست بین هند و استرالیا از 17 دسامبر در آدلاید اول آغاز می شود و این مسابقه یک مسابقه شبانه روزی است.

این چهار مسابقه بخشی از مسابقات جهانی (WTC) خواهد بود. هند و استرالیا در جدول رده بندی WTC دو مقام اول را دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله