جاس باتلر به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL، توبیخ شد

جاس باتلر برای یک ویکت در مقابل KKR از زمین خارج شد© BCCI/Sportzpics

پس از پیروزی جامع راجستان رویالز با 9 ویکت بر کلکته نایت رایدرز، جوس باتلر بازکننده به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL مجرم شناخته شد. لیگ برتر هند در بیانیه ای تایید کرد که در نتیجه، باتلر 10 درصد از مبلغ بازی خود را جریمه کرد. هنوز کاملاً مشخص نیست که باتلر به خاطر چه چیزی پنالتی گرفته شد، اما این تصمیم احتمالاً در نتیجه واکنش دروازه‌بان تیم ملی انگلیس به خارج شدن روی او در اوایل بازی گرفته شده است.

«آقای باتلر به نقض سطح 1 طبق ماده 2.2 قانون رفتار IPL اعتراف کرده است. IPL در بیانیه ای اعلام کرد: برای تخلفات آیین نامه رفتار سطح 1، تصمیم داور مسابقه نهایی و الزام آور است.

باتلر پس از اختلاط با یاشاسوی جیسوال، بدون گلزنی از میدان خارج شد، که با ضربه ای ویژه به رویالز کمک کرد تا بازی را با 9 ویکت برنده شود.

در خط مقدم مسابقه، یاشاسوی جیسوال به روند پر شور خود در IPL ادامه داد و با شکستن سریعترین پنجاه در تاریخ مسابقات، پس از اینکه یوزوندرا چاهال به عنوان برترین ویکت گیر تاریخ تبدیل شد، راجستان رویالز با 9 ویکت کلکته نایت رایدرها را شکست داد تا آنها را احیا کند. امیدهای پلی آف پنجشنبه

چاهال قبل از اینکه با 25/4 درخشان به پایان برسد، پیشتاز ویکت گیر در IPL شد، زیرا RR KKR را به کمتر از 149/8 در باغ ادن محدود کرد. در روزی که خفاش‌بازان KKR برای پیگیری زمان تلاش می‌کردند، جیسوال 21 ساله با ورود به پنج سریع‌ترین تیم برتر تاریخ IPL تنها با 13 توپ، پیشتاز شد و رکورد قبلی KL Rahul و Pat Cummins (14 توپ) را بهبود بخشید. هر یک).

جیسوال در تعقیب متواضعانه، دو ران کمتر از یک قرن داشت (98 توپ از 47 توپ)، یک ضربه همراه با 12 چهار و پنج شش، زمانی که RR.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله