جاسپر بومرا ، راویندرا جید اقدامات یکدیگر را کپی می کنند و خنده دار است. تماشا کردن

استرالیا در مقابل هند: جاسپر بومرا ، راویندرا جید اقدامات یکدیگر را کپی می کنند و از آن لذت می برند.  تماشا کردن

IND در مقابل AUS: Ravindra Judea سعی می کند بولینگ Jasprice Bumri را تقلید کند.© توییتر


جاسپر بامری یکی از بی نظیرترین دویدن ها و بولینگ های جهان را دارد. اما اگر بعد از دویدن دست چپ خود را روی فرزندان بگذارد ، چگونه به نظر می رسد؟ این امر هنگامی نشان داده شد که شورای کنترل کریکت هند (BCCI) ویدئویی را به اشتراک گذاشت که در آن راویندرا جادئا و جاسپر بومرا از اقدامات یکدیگر بصورت آنلاین کپی می کنند. Prith Shaw نیز یک ستاره است ، هر دو کاسه را تقلید می کند. “اقدامات بولینگ از چه کسی @ Jaspritbumrah93 ،imjadeja وPrithviShaw را تقلید می کند؟” BCCI در توییتر خود می نویسد.

بوق تجاری

در حالی که Ravindra Jadeya سعی دارد نسخه Bumra را کپی کند اما در نهایت با انحراف دست چپ روبرو می شود ، Bumra با تقلید واگن بهتر کنار می آید.

بومرا با موفقیت فرار از جید را کپی می کند و سپس با دست چپ عبور می کند.

این نمایش همچنین در تلاش برای بازی بولینگ توسط Jadea و Bumri دیده شد.

بومرا ، یهودیه و شاو در حال حاضر با تیم کریکت هند در سیدنی هستند و قبل از تور دو ماهه استرالیا قرنطینه می کنند.

این تور با سری سه مسابقه ODI آغاز می شود که از روز جمعه آغاز می شود. دو تیم دو بازی ODI در سیدنی و یک مسابقه سوم در کانبرا برگزار می کنند.

بالا رفته

پس از پرونده 50 به علاوه ، سری T20 International (T20I) آغاز خواهد شد که باز هم شاهد یک بازی در کانبرا و دو بازی در سیدنی خواهیم بود.

این تور با یک سری تست با چهار مسابقه ، با آزمون روز و شب در آدلاید آغاز می شود. مسابقه دوم یک مسابقه بوکس یک روزه در مسابقات کریکت ملبورن و پس از آن مسابقات در سیدنی و بریزبن خواهد بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله