تیم پزشکی BCCI برای ارزیابی تناسب اندام روهیت شارما در روز یکشنبه: گزارش

[ad_1]


با توجه به آسیب دیدگی عضله همسترینگ ، روهیت شارما ، کاپیتان هندی بمبئی ، با نادیده گرفتن آسیب دیدگی در ناحیه همسترینگ ، ابروهای زیادی را بالا کشید ، تیم پزشکی BCCI قرار است روز یکشنبه معاون پارلمان هند را ارزیابی کند تا در آخرین تماس در مورد یا نبودن تماس بگیرد. به اندازه کافی آماده شده است تا بخشی از سریالی باشد که از 27 نوامبر آغاز می شود. در صحبت با ANI ، مقام BCCI ، از وقایع آگاه ، تأیید کرد که روز یکشنبه کاپیتان سرخپوستان بمبئی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و تمرکز بر روی روند تسریع و کاهش سرعت وی خواهد بود.

بوق تجاری

“راشیتیس فردا ارزیابی می شود و سپس فراخوانی می شود که آیا سواری برای او خوب است یا خیر. همانطور که در مورد آسیب دیدگی همسترینگ اتفاق می افتد ، مشکل واقعی دوومیدانی است ، و روند شتاب و کاهش سرعت تمرکز خواهد بود تا ببینیم آیا این که آیا به طور کامل بهبود یافته یا کمی بیشتر طول خواهد کشید ، “این مقام گفت.

این مقام مسئول در پاسخ به س theال در مورد تفاوت های ظریف آزمون شتاب و کاهش سرعت گفت: “ببینید ، اگر از ناحیه همسترینگ آسیب دیده باشید که پارگی درجه 2 نداشته باشد ، در راه رفتن یا پخش عکس های معمولی مشکلی نخواهید داشت. همانطور که می گویید بین ویکت در حال دویدن است.

“عضلات همسترینگ هنگامی وارد بدن می شوند که فرد نیاز دارد یک آهنگ سریع را شروع کند یا باید سریع متوقف شود و در پایان یک دوتایی غیر حمله کننده بچرخد. در حالی که در شروع دو سرعت سرعت می گیرید ، هنگامی که باید متوقف شوید و بچرخید سرعت خود را کم می کنید. این تمام است. اگر تمرکز روی عملکرد عضلات همسترینگ باشد ، بنابراین اگر کاملاً بهبود یافته باشید ، هیچ مشکلی در شتاب و کاهش سرعت نخواهید داشت. “

روهیت که در جریان دیدار دوقلوهای Super Over مقابل Kings of XI پنجاب در 18 اکتبر دچار آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ شده بود ، روحیت مجبور شد سه بازی آخر را برای سرخپوستان بمبئی برگزار کند.

در حالی که بمبئی در ورزشگاه کریکت شارجه با 10 گل در دیدار با چنای سوپر کینگز پیروز شد ، در تاریخ 25 اکتبر آنها در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی با هشت گل به راجستان روالز باختند.

بالا رفته

چهارشنبه گذشته در ابوظبی در ابوظبی در دیدار مقابل “Royal Challengers Bangalore” بمبئی بار دیگر نمایش درخشان برگزار کرد و تیم Wira Koli را با پنج دروازه به پیروزی رساند تا در مرحله پلی آف صعود کند.

تیم هند پس از IPL 2020 قرار است به طور مستقیم از امارات به استرالیا سفر کند و کادر مربیگری تیم ملی و همچنین متخصصان آزمون Cheteshwar Pujara و Hanuma Vihari وارد این کشور شده اند.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]