تیم ملی انگلستان Moeen Ali Eyes به تیم آزمون بازگشت


واگن انگلیس Moen Ali می خواهد بهترین بازی خود را ارائه دهد و پس از اعتراف به اینکه قبلا “گرسنگی زیادی از دست داده است ، مایل است سال آینده در” خاکستر “بازی کند. یونیورسال اذعان کرد که “او مدت زیادی در مسابقات کریکت بین المللی نمانده است” و می خواهد هر آنچه در توان دارد را برای بازی در انگلیس دوباره بدهد. به نقل از ESPNcricinfo معین گفت: “من می دانم که مدت طولانی دیگر در مسابقات کریکت بین المللی باقی نمانده است. اما سعی خواهم کرد تمام تلاش خود را برای رسیدن به سطحی که می خواهم به دست بیاورم انجام دهم. من در تست کریکت استراحت کافی دارم.”

بوق تجاری

“فکر می کنم از جوانی گرسنه بودم. فکر می کنم همه وقتی می خواهند کریکت بازی کنند گرسنه هستند [for the first time]. حدس می زنم یک سال و نیم پیش قطعاً مقدار زیادی از این گرسنگی را از دست داده باشم. اما در طول شش ماه گذشته احساس می کنم که او در حال بازگشت است و من می خواهم تا آنجا که ممکن است کریکت بازی کنم و بازی کنم “.

آخرین باری که معین برای تیم ملی انگلیس در آگوست 2019 مقابل استرالیا بازی کرد ، پس از آن در طولانی ترین قالب بازی استراحت کرد و قرارداد اصلی انگلیس را از دست داد.

“من مدت زیادی است که بازی نکرده ام و با گذراندن وقت با خانواده ام و فکر کردن در مورد بازی خود ، اگر واقعا تماس برقرار می شود ، من به آن علاقه زیادی نشان می دهم. قالب بازی ، “استیشن گفت.

“اکنون کار من بیرون می رود و صحبت می کند. من باید به یک فضای ذهنی خوب دسترسی پیدا کنم ، که در چهار یا پنج ماه گذشته کار کردم. دشوار بود. اما موضوع این است که این موضوع را کشف کنم و دوباره شروع کنم ،” – واگن ایستگاه اضافه کرد.

انگلیس باید از 27 نوامبر در سه T20I و به همین تعداد ODI شاخ ها را با آفریقای جنوبی تعمیر کند و همه مسابقات در شرایط بیولوژیکی ایمن برگزار می شود.

روز سه شنبه ، تیم انگلیس وارد آفریقای جنوبی شد و با رسیدن به آنها قرنطینه 10 روزه آغاز شد.

بالا رفته

همه مسابقات در یک محیط بیولوژیکی امن در کیپ غربی و همچنین در New Lands و Boland Park برگزار خواهد شد.

این سریال قرار است از 27 نوامبر آغاز شود و این اولین سریال در آفریقای جنوبی از زمان بسته شدن این کشور در ماه مارس خواهد بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله