تیم دیوید پس از اخراج از زایمان یاش تاکور درمانده به نظر می رسد. نگاه کن

تماشا کنید: تیم دیویدز پس از اخراج از تحویل یاش تاکور، درمانده مراقبت می کند

تیم دیوید به مدت 13 سال اخراج شد© توییتر

هندی‌های بمبئی روز چهارشنبه در مسابقه حذفی IPL 2023 بر لاکنو سوپر جاینتز 81 ران بردند. با بازی در Chepauk، قهرمانان پنج بار در مجموع 182/8 ثبت کردند و بعد از آن که آکاش مدهوال پنج ویکت را به دست آورد، LSG را برای 101 امتیاز به دست آورد. ویکت‌ها همچنان به سقوط خود ادامه دادند، زیرا مادوال، پیس‌من جوان، ستون فقرات حمله LSG را شکست، اما یکی از ویکت‌هایی که مورد بحث شهر بود، مربوط به اردوگاه سرخپوستان بمبئی بود، زیرا اخراج تیم دیوید از زایمان یاش تاکور را می‌توان به عنوان یکی از بهترین‌ها توصیف کرد. مایه تاسف.

در اوور هفدهم، MI تاکور یک پرتاب کامل انجام داد که دیوید با بولینگ آن را انجام داد اما نتوانست آن را تایم کند. شلیک اشتباه به هوا رفت و به سلامت در دستان دیپک هودا در لانگ اون فرود آمد. پس از اخراج، دیوید نگاهی ناامید کرد و خواستار واگذاری توپ شد. با این حال، به دلیل قد بلندش، تحویل عادلانه اعلام شد و batsman تهاجمی مجبور شد در 13 حرکت کند.

سرخپوستان بمبئی 182 برای 8 در 20 اور بودند و 15 با توجه به قدرت آتش انفجاری لاکنو کافی به نظر نمی رسید، اما ارقام باورنکردنی مادوال 3.3-0-5-5 و زمینه سازی باورنکردنی زیر نظر کاپیتان روهیت شارما دید که تیم به رهبری گوتام گامبیر فرو ریخت. 101 ناچیز در 16.3 فریم.

سه اخراج در آن شبی بود که برای فرانچایز سانجیو گوئنکا فراموش شد.

هنگامی که قسمت اول شب به نوین الحق آتشین تعلق داشت که 4 بر 37 همه را نسبت به امتیاز نهایی MI محتاط کرد، مدهوال به ایمانی که کاپیتان به او نشان داد اطمینان داد.

MI اکنون در روز جمعه در دومین مسابقه مقدماتی در احمدآباد به مصاف گجرات تایتانز خواهد رفت تا در دیدار با چنای سوپر کینگز در فینال بزرگ روز یکشنبه تصمیم گیری کند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله