“تیم دیوید در سمت اشتباه بود”: دیوید وارنر در آخرین ارسال توپ مقابل هندی‌های بمبئی در IPL 2023

دهلی نو:

دیوید وارنر، کاپیتان دهلی کپیتالز (دی سی) پس از باخت شش ویکت به هندیز بمبئی (MI) در بازی لیگ برتر هند (IPL)، گفت که در سه بازی گذشته علیرغم شکست، نکات مثبت زیادی وجود داشته است و افزود: همه کاره آکسار پاتل باید در جمع چهار تیم برتر باشد. سه ویکت از جیسون بهرندورف و پیوش چاولا و پس از نیم قرن از کاپیتان روهیت شارما و 41 ویکت برای MI Tilak Verma تا پیروزی جامع 6 ویکت بر دی سی در مسابقه IPL 2023 خود در ورزشگاه آرون جیتلی در روز سه شنبه.

“شما به سه بازی اخیر IPL که شاهد آن بودیم نگاه کنید، آنها شگفت‌انگیز بودند. امروز پایان اشتباهی بود، اما بچه‌ها فوق‌العاده بودند. روهیت ضربه فوق‌العاده‌ای در صدر جدول انجام داد. Nortje در کلاس جهانی است و این چیزی است که ما انتظار داریم. از او، مستفیض هم. تیمی دیوید در سمت راست نبود، بنابراین سعی کردم او را حفظ کنم. فکر می کنم در سه بازی اخیر نکات مثبتی داریم اما نباید در گروه ها ویکت را از دست بدهیم. آکسار باید در گروه باشد. وارنر در ارائه پس از بازی گفت: چهار بازی برتر مانند ضربه زدن به توپ. در سه بازی اخیر ما نکات مثبت زیادی وجود دارد.

ضربه زدن آکسار یک امتیاز برای تیم هند و دی سی امسال بوده است. در 12 مسابقه بین‌المللی امسال، آکسار 444 دوش در 13 اینینگ با میانگین 63.82 و نرخ ضربه 74.12 به ثمر رسانده است. او چهار نیم قرن را با امتیاز 84 به ثمر رساند. او ثابت ترین ضربه زن هندی در مسابقات Border Gavaskar Trophy امسال در برابر استرالیا در خانه بود. جدای از این، او در ODI و T20Is نیز در این سال چند کمئو مفید بازی کرده است.

برای DC، او 108 دوش را در چهار اینینگ با میانگین 27.00 با نرخ ضربه 168.75 با یک نیم قرن انجام داد.

دی سی پس از این باخت با شکست در هر چهار بازی در انتهای جدول امتیازات قرار دارد. از سوی دیگر، MI با یک برد و دو باخت در سه مسابقه به رده هفتم جدول امتیازی صعود کرده است. آنها فقط دو امتیاز دارند.

پس از وارد شدن به مسابقه، پس از قرار گرفتن در بات توسط MI، DC همه به مدت 172 در 19.4 اور خارج شدند.

اسکایپر وارنر (51 توپ از 47 توپ با شش توپ) و آکسار پاتل (54 توپ از 25 توپ با چهار مرز و پنج توپ شش) بهترین های دی سی با خفاش بودند، در حالی که بقیه اعضای تیم برای حمایت از این دو ضربه زن تلاش کردند. مانیش پاندی 26 توپ از 18 توپ را با پنج توپ چهار به ثمر رساند تا جایگاه 43 دوانی ویکت دوم با وارنر را تشکیل دهد، در حالی که آکسار با وارنر جایگاه 67 ران ویکت ششم را داشت. هر دوی این غرفه‌ها برای DC بسیار مهم بودند.

پیوش چاولا در چهار اوور خود 3/22 را انتخاب کرد. جیسون بهرندورف نیز در سه اور خود امتیاز 3/23 را گرفت. رایلی مردیت که اولین بازی خود را در IPL 2023 انجام داد، در 3.4 اور 2/34 را از آن خود کرد. هریتیک شوکین نیز ویکت گرفت.

در تعقیب 173، کاپیتان روهیت شارما و ایشان کیشان به قهرمانان پنج دوره شروعی انفجاری دادند. این دو تنها در 45 توپ، 71 دوش را انجام دادند تا اینکه کیشان با 6 توپ، 31 توپ از 26 توپ خارج کرد. تیلاک ورما در این فصل به تاثیرگذاری ادامه داد و با روهیت یک جایگاه 68 ران برای ویکت دوم تشکیل داد، قبل از اینکه او با 41 توپ از 29 توپ، با یک چهار و چهار شش توپ اخراج شد. Suryakumar Yadav به طلسم لاغر خود ادامه داد و چهارمین اردک طلایی خود را در هفت اینینگ آخر در کریکت رقابتی ثبت کرد.

روهیت قبل از شکست مقابل مستفیزر رحمان، اولین IPL خود را در نیم قرن در 24 اینینگ به ثمر رساند که طولانی ترین بازی برای یک بازکننده در IPL بود. او 65 توپ از 45 توپ با شش چهار و چهار شش توپ ساخت.

دو تیم دیوید (13*) و کامرون گرین (17*) در مسابقه مهیج آخرین توپ بازی را برای MI بردند، در حالی که اولی از یک تلاش فرار جان سالم به در برد، در حالی که تیمش برای کامل کردن آخرین توپ نیاز به دو ران داشت. دومین دوی آنها و بردن بازی برای تیمش.

موکش کومار منتخب بولرهای دی سی بود که در دو اوور امتیاز 2/30 را گرفت. مستفیزور در چهار اوور امتیاز 1/38 را گرفت.

کاپیتان روهیت برای نیم قرن خود به عنوان مرد برتر معرفی شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله