“تو باید شوخی کنی”: این جذابیت باورنکردنی را در لیگ زنان “بیگ باش” تماشا کنید

بانوان BBL با انتشار این ویدئو در توییتر ، آن را “یکی از بزرگترین موارد” در مسابقات می دانند.© توییتر


فصل 2020 لیگ برتر هند جذابیت های استثنایی داشته است ، اما به نظر می رسد مسابقات لیگ Grand Bash در میان زنان از نظر تماشای لحظات جادویی در زمین خیلی عقب نمانده است. یک حادثه از این دست در روز شنبه بین بریزبن هیت جنس و زنان اعتصاب کننده آدلاید رخ داد. آماندا ولینگتون ، چرخنده مهاجمان آدلاید با حلقه ای به آملیا کر ، که سعی کرد به خط دروازه نزدیک شود ، رفت. او با مادی پننا که در شکاف کوتاه ویکت ایستاده بود و برای رسیدن به قد کامل خود شیرجه رفت ارتباط مناسبی پیدا نکرد. با این حال ، توپ از دستان او برگشت و به هوا بلند شد. خوشبختانه Strikers ، Tahlia McGrath برای غوطه ور شدن در این بازی آماده بود ، کاملاً شیرجه می زد و تقریباً جلوی خودش رو گرفته بود.

بوق تجاری

دسته توئیتر لیگ Grand Bash در میان زنان ویدئویی از صید باورنکردنی را به اشتراک گذاشت و آن را “یکی از بزرگترین شکارها” مشاهده شده در WBBL دانست.

این صعود در این مورد بسیار مهم بود ، زیرا Adeliade Strykers با 18 دوش بریسبن هیت را شکست داد. ولینگتون انتخاب میدان برای اعتصاب کنندگان بود ، از 3 جلد خود دو عدد گرفت و 19 اجرا کرد.

کاپیتان مگان شات و دارسی براون نیز درخشان توپ و میدان را در اختیار داشتند. شوخ طبعی ویکت را گرفت و از چهار فریم خود فقط 26 اجرا کرد ، و براون حتی خسیس تر بود و از چهار شلیک که ویکت به نام خود داشت فقط 17 اجرا کرد.

در “آدلاید” کیتی مک با 37 گل از 50 گل و 46 گل با لورا ولوااردت به تیم کمک کرد 153 را در امتیاز 8 قرار دهد.

بالا رفته

جورجیا ردمن به راحتی در “بریزبن هیث” کار را شروع کرد و همراه با مادی گرین 78 بار برای رسیدن به گل اول دوید. با این حال ، پس از اخراج ردمین به مدت 65 سال ، هیت دچار زمین لغزش شد.

به استثنای چاقوها ، Redmain و Green ، فقط گریس هریس موفق شد دو رقمی را وارد کند. بقیه مانند 9 پایه افتادند ، زیرا “مهاجمان” یک پیروزی راحت بر رقبا ثبت کردند.

مباحث ذکر شده در این مقاله