تولد ویرات کوهلی: یوروجا سینگ آرزو می کند کاپیتان RCB در توییتر ، او را “خفاش بزرگ هند” صدا کند

تولد ویرات کولی: یوراج سینگ در توییتر آرزو کرد تا کاپیتان هند را آرزو کند.© توییتر


روز پنجشنبه ، ویرات کولی تولد 32 سالگی خود را جشن می گیرد و توسط یورا سینگ ، هم تیمی سابق هند و چلنجرهای سلطنتی بنگلور ، به وی تبریک گفت. واگن اسبق هند در توییتر منتشر شد تا عکسی را با ویرات کولی به اشتراک بگذارد و آرزو کند که کاپیتان RCB مدت ها قبل از بازی های پلی آف لیگ برتر 2020 هند. “Janamdin مبارک ho King KohliimVkohli! با آرزوی تولد مبارک بزرگ ضرب و شتم هند! جهان بهی هو kush raho ، chuckle chauke maarte raho بهترین ها برای پلی آف! امیدوارم کهRCBTweets این بار همه چیز را وارونه کند ،” Eurojar تصویر را در توییتر امضا کرد .

بوق تجاری

ویرات کهلی در مرحله IPL 2020 در امارات متحده عربی به سر می برد. کوهلی RCB را به مرحله پلی آف آورد و پس از مرحله لیگ مسابقات چهارم شد.

پس از یک سری امتیازات کم برای شروع مسابقات ، کهلی فرم خود را بالا برد و سه نیم قرن شکست.

او مرحله لیگ را با 460 دوش از 14 بازی با بالاترین امتیاز 90 به پایان رساند ، که در برابر سه بار قهرمان IPL Chennai Super Kings ظاهر نشد.

روز جمعه ، هنگامی که آنها SunRisers Hyderabad را تصاحب می کنند ، مشکل RCB Kohli در حذف کننده حل خواهد شد.

بالا رفته

در حالی که RCB با چهار شکست برگشت به پلی آف صعود کرد ، SRH در بازی های بعدی سه تیم برتر را شکست داد تا کار خود را در مرحله لیگ به پایان برساند.

RCB هرگز عنوان IPL را کسب نکرده است و ویرات کوهلی و همکارانش برای اولین بار در تاریخ مسابقات به دنبال شکستن عجایب و بردن جام محبوب هستند.

مباحث ذکر شده در این مقاله