توصیه های معقول راوی شاستری پس از دست دادن ویروسی ویرات کوهلی و سوراو گانگولی: «با استفاده از… می توان امتیازات قهوه ای زیادی به دست آورد».

IPL 2023 از نزدیک تحت نظر است – نه فقط برای مسابقات، بلکه همچنین برای آنچه بعد از مسابقات اتفاق می افتد. به عنوان مثال، حادثه مربوط به ویرات کهلی، گوتام گمبیر، نوین الحق. دعوای ستاره رویال چلنجرز بنگلور کهلی با مربی لاکنو سوپر جاینتز، گامبیر و بازیکن نوین، به طور گسترده منتشر شده است. سپس، پس از اولین بازی دهلی کپیتالز مقابل RCB، کوهلی با گانگولی، مدیر کریکت دی سی، دست نداد که منجر به انواع گمانه زنی ها شد. باز هم دست دادن این دو بعد از بازی برگشت دو تیم هم خبرساز شد.

از راوی شاستری سرمربی سابق هند نیز در مورد توجه دوربین به کریکت بازان حتی پس از پایان بازی نیز همین سوال پرسیده شد. شستری پاسخ بسیار روشنگرانه ای داد.

بعد از توالی اتفاقات هفته گذشته، یکی مثل کوهلی، یکی مثل ثونی… دونی می‌داند که یک حرفه‌ای است، دوربین روی شماست و این به این دلیل است که شما بچه‌ها پس از مشارکت‌هایی که در بازی انجام داده‌اید، شایسته آن هستید. هر بار که ساچین تندولکار بازی می کند یک دوربین خواهید داشت. به یاد داشته باشید، وقتی بازی تمام شد، در طول بازی می دانید که او همیشه آنجاست، دوربین همیشه روی شماست، تا زمانی که به آن اتاق رختکن برسید که دوربین نمی تواند برود. باید مواظب کاری باشید که انجام می دهید، در واقع مانند طرد شدن است. اگر چیزهایی مانند بولینگ، باتینگ، اگر یک چیز در ذهن دارید… دوربین و پس از پایان بازی، خوب خواهید بود. شاستری به ESPNCricinfo گفت: اگر باهوش باشید، می‌توانید تعداد زیادی براونی با آن دوربین به دست آورید.

شستری در همان مصاحبه همچنین درباره نرخ ضربات کهلی در IPL 2023 صحبت کرد. این پیام من به ویرات خواهد بود. بگذار کارشان را بکنند. در یک بازی T20، شما به تعداد زیادی batsmen نیاز ندارید. اگر گرم هستید، ادامه دهید. نمونه بارز آن فیل سالت بود. شما او را در حال ضربت خوردن دیدید. زمانی که وارد شیار شد، رهایش نکرد.»

“این فشار را از روی سایر batsmen ها برداشت. اتفاقاً حتی آنها بدون توجه به اینکه مارش یا روسف بود با چکش می زدند. بنابراین از دیدگاه ویرات می توانست چنین باشد. وقتی شروع به کار کرد، سرعت خود را تغییر ندهید، سعی کنید و بالا ببرید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله