توصیه سونیل گاواسکار به تیم هند قبل از فینال WTC: “آنها باید کاری انجام دهند…”

دهلی نو:

سونیل گاواسکار، کاپیتان سابق هند، تنظیمات فنی را که خفاش‌بازان هندی برای فینال جام جهانی آزمایشی آتی باید انجام دهند، روشن کرده است. گاواسکار بر اهمیت کنترل سرعت خفاش تاکید کرد و تغییر از فرمت سریع T20 به سرعت کنترل شده تر خفاش مورد نیاز در کریکت تست را برجسته کرد. سونیل گاواسکار، کاپیتان سابق هند در گفتگو با استار اسپورت، تغییرات فنی را که خفاش‌بازان هندی باید هنگام بازی در فینال جام جهانی انجام دهند، برجسته کرد.

او گفت: “من فکر می کنم آنها به سرعت خفاش خود نگاه خواهند کرد. رفتن از T20، جایی که سرعت خفاش بسیار بالاست، به آزمایش کریکت، جایی که سرعت خفاش باید بسیار بالاتر باشد، این همان کاری است که آنها باید انجام دهند. “

او افزود: “آنها باید تا جایی که ممکن است دیرتر با انگلیس بازی کنند تا تاب کار خودش را بکند و به توپ نرسد، اشتباهی که بسیاری از مردم هنگام بازی در زمین های خوب مرتکب می شوند.” وقتی در زمین های خوب بازی می کنید، تمایل دارید که در سراسر خط بازی کنید، نه لزوماً نیم رگ، اما در انگلستان این تحویل ها فقط می توانند کمی حرکت کنند.

بنابراین، من فکر می‌کنم اینها چیزهایی هستند که شما به‌عنوان یک مهاجم باید مراقب آن‌ها باشید. به عنوان یک واحد بولینگ، همچنین باید طول بیشتری را برای توپ جدید خود پرتاب کنید تا بازیکنان بتوانند در هوا و همچنین پس از پرتاب حرکت کنند.

سونیل گاواسکار چتشوار پوجارا را تحسین کرد: “این واقعیت که او در اطراف بود به این معنی است که او همچنین نحوه رفتار زمین در The Oval را دید. او ممکن است در The Oval بازی نکرده باشد و ممکن است در ساسکس، در نزدیکی لندن باشد، اما او آنچه را که در حال رخ دادن است تماشا خواهد کرد و نظرات او تا آنجا که به واحد ضربه زدن مربوط می شود، یا حتی تا جایی که به کاپیتانی مربوط می شود، بسیار ارزشمند خواهد بود. “.

گاواسکار گفت که پوجارا تا جایی که به زمین بیضی مربوط می شود کاپیتان خواهد داشت.

گاواسکار به ستاره اسپورت گفت: «فراموش نکنید که او کاپیتان تیم نیز بود، بنابراین قطعاً استراتژی‌های زیادی را توسعه داده است، زیرا استیو اسمیت استرالیایی در حال حاضر هم تیمی او است.

سونیل گاواسکار نیز بر شرایط انگلیسی و چالش های پیش رو تاکید کرد.

او گفت: “فکر می‌کنم شرایط انگلیس سخت است، زیرا اولاً ما به بازی با خورشید روی پشت خود عادت کرده‌ایم. وقتی در انگلیس بازی می کنید، خیلی وقت ها در شرایطی بازی می کنید که آفتاب نباشد، هوا کمی ابری است و کمی خنک تر است، بنابراین گاهی اوقات جامپر می پوشید. این چیزی است که می دانید، بازیکن هند، بازیکنان هند غربی و بازیکنان سریلانکا واقعاً به آن عادت ندارند، بنابراین ممکن است کمی ناامید کننده باشد، کمی سبک، اما شما فقط کمی احساس می کنید. کمی با آن سنگین شده است.”

او در ادامه افزود: «بنابراین این یک چیز است زیرا در این شرایط توپ تمایل دارد در هوا تکان بخورد نه فقط پس از پرتاب، که در هند اتفاق نمی‌افتد، و بنابراین تاب خوردن در هوا گاهی اوقات ممکن است کمی طول بکشد. عادت کردن، و به همین دلیل است که مردم معمولاً وقتی به خارج از کشور می‌روید فکر می‌کنند که احتمالاً باید دو یا سه بازی تدارکاتی انجام دهید، این به شما ایده بهتری از آنچه در آن زمان خواهید داشت، می‌دهد. شما در یک مسابقه آزمایشی بازی می کنید. “

هند در 7 ژوئن در فینال جام جهانی کریکت در The Oval به مصاف استرالیا خواهد رفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله