تور آزمایشی به تعویق افتاده سریلانکا به انگلیس از 14 ژانویه آغاز می شود

انگلیس تور آزمایشی سریلانکا را به تعویق انداخت که از 14 ژانویه آغاز می شود

این آخرین سری از مسابقات انگلیس در مسابقات جهانی ICC است.© خبرگزاری فرانسه


انگلیس و سریلانکا در یک آزمایش دو مسابقه ، که باید در 14 ژانویه سال آینده آغاز شود ، شاخ ها را تعمیر می کنند ، روز چهارشنبه شورای کریکت انگلیس و ولز (ECB) تأیید شد. سریال انگلیسی علیه سریلانکا در مارس سال جاری به دلیل همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد و تور بازسازی شده اکنون در هاله پشت درهای بسته برگزار می شود. آزمون اول در 14 ژانویه و آزمون دوم در 22 تا 26 ژانویه آغاز می شود. بانک مرکزی اروپا در بیانیه ای گفت: “شورای کریکت انگلیس و ولز و سریلانکا در مورد کریکت در مورد ایمنی زیستی و برنامه های سفر برای تور بازسازی شده پس از انتقال به مارس به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 توافق کرده اند.”

بوق تجاری

انگلیس از 2 ژانویه پرواز چارتر را آغاز می کند و در هامبانوتا قرنطینه خواهد شد. در این دوره ، تیم می تواند از 5 تا 9 ژانویه به مدت پنج روز در ورزشگاه بین المللی کریکت ماهیندا راجاپاکسا تمرین و آماده شود.

این سری تست های دو مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی ICC است. این آخرین مسابقات سری قبل انگلیس خواهد بود و آنها امیدوارند بتوانند در فوریه مبارزات خود را با تأیید برنامه سفر به هند علیه هند به اتمام برسانند.

بالا رفته

در اوایل این هفته ، به دنبال گزارش برخی موارد مثبت COVID-19 ، سری ODI بین سه بازی انگلیس و آفریقای جنوبی به تعویق افتاد. در حالی که بازیکن Proteas قبل از اولین ODI در 4 دسامبر تست مثبت را پشت سر گذاشت ، دو کارمند هتل در 6 دسامبر آزمون مثبت را گذراندند و در نتیجه باز شدن تأخیر ODI باید لغو شود.

در همان روز ، شورای کریکت انگلیس و ولز (ECB) گفت که این مهمانی تور دارای دو عضو است که با نتایج مثبت تایید نشده COVID بازگشتند. در نتیجه ، یک روز بعد سری ODI متوقف شد. با این حال بعداً تأیید شد که دو عضو گروه تور انگلیس ویروس کرونا تشخیص نداده اند.

مباحث ذکر شده در این مقاله