تماشا کنید: Wriddhiman Saha یک هاردیک پاندیا را مجبور به گرفتن DRS می کند. در ادامه چه اتفاقی افتاد

تماشا کنید: Wriddhiman Saha یک هاردیک پاندیا را مجبور به گرفتن DRS می کند.  در ادامه چه اتفاقی افتاد

اصرار Wriddhiman Saha بر بازبینی به تایتان های گجرات کمک کرد.© توییتر

اورادیمن ساها، بت‌باز-بازیکن گجرات تایتانز، کاپیتان هاردیک پاندیا را مجبور کرد در جریان بازی IPL 2023 مقابل پنجاب کینگز در روز جمعه، یک چالش سیستم بازبینی رتبه‌بندی (DRS) انجام دهد. اصرار ساها بر این بررسی به طرفین کمک کرد تا جیتش شارما، بتمن ستاره PBKS را اخراج کند. این اتفاق در سومین توپ اوور سیزدهم رخ داد که جیتش با ارسال موهیت شارما ضربه ضعیفی خورد و ساها یک ضربه آسان گرفت. در حالی که داور و توپ‌زن در یک صفحه باقی می‌مانند، ساها به تلاش برای بازبینی ادامه داد.

در حالی که هاردیک در حال بررسی بود، کاپیتان GT نیز در مورد این تصمیم چندان مطمئن نبود. با این حال، تکرارها نشان داد که وقتی توپ در نزدیکی چوب بود، یک نوک واضح وجود داشت.

در صحبت کردن از مسابقه، شوبمن گیل نقش مهمی در دفاع از قهرمانی GT در برد شش ویکت و برد شش ویکت مقابل PBKS ایفا کرد.

با تعقیب هدف 154، GT برای پیروزی آماده به نظر می‌رسید تا اینکه سام کورن، بازیکن همه‌جانبه انگلیس، گیل را در آخرین اوور تعقیب و گریز 67 حذف کرد تا امیدهای PBKS خود را افزایش دهد.

کوران، گران‌ترین بازیکن تاریخ این مسابقات، سعی کرد از 7 گل دفاع کند اما راهول تواتیا توپ ماقبل آخر را برای چهار ضربه زد تا برنده بازی شود.

پیش از این، PBKS، با کاپیتانی شیخار داوان، بازکننده اسبق هند، تنها توانست پس از بازی توسط حریفان خود، امتیاز 153-8 را به ثمر برساند.

GT پس از شگفت‌زده شدن توسط KKR، پس از آخرین قهرمانی‌های رینکو سینگ در احمدآباد، به مسیرهای پیروزی بازگشت.

از سوی دیگر، PBKS، پس از شروع فصل با دو برد از همین تعداد، دومین باخت خود را در تروت متحمل شد.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله