تماشا کنید: “قتل عام مطلق” در حالی که Faf Du Plessis به 115 متر شش در برابر LSG ضربه می زند. ویرات کوهلی، گلن ماکسول تحت تاثیر قرار گرفت

کاپیتان فاف دو پلسیس، ویرات کوهلی و گلن ماکسول همگی در نیم قرن اخیر موفق شدند رویال چلنجرز بنگلور را به 212 بر دو در برابر لاکنو سوپر جاینتز در یک مسابقه لیگ برتر هند در بنگلور رساندند. در حالی که دو پلسیس 79 توپ از 46 توپ شکست ناپذیر را به ثمر رساند، کوهلی در ابتدا با 61 دوش 44 توپی خود در مرکز صحنه قرار گرفت، زیرا این دو پس از ارسال به بات، 96 دوش را برای ویکت افتتاحیه به اشتراک گذاشتند.

پس از یک شروع آرام، کهلی اوش خان را در اور دوم متوالی شش و چهار شکست داد تا سرعت را بالا ببرد.

زمانی که کاپیتان سابق هند در اوور چهارم، کاسه‌زن را برای سه مرز شکست، آوش دوباره در آستانه خشم کوهلی قرار گرفت.

کوهلی با اعتماد به نفس بالا، Krunal Pandya را از روی حصار در اوور بعدی کشید.

کوهلی در بهترین حالت خود بود که مستقیماً روی سر مارک وود برای یک مرز ضربه زد و سپس کاسه‌زن را تا حداکثر میدویکت عمیق کشید.

کوهلی پنجاه سالگی خود را با تک گل راوی بیشنوی در اوور نهم بالا آورد.

فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB، از کنار، کمانچه دوم را نواخت و وقت خود را گرفت. در حالی که کوهلی با چکش و انبر بازی می کرد، این بازیکن آفریقای جنوبی هوشمندانه بازی می کرد و با ضربه های ناگوار به حصار برخورد می کرد.

کوهلی در نهایت در اور دوازدهم زمانی که آمیت میشرا را در پای مربعی به مارکوس استوینیس کشاند، رفت.

در حالی که دو پلسیس تلاش می کرد تا همه چیز را پیش ببرد، گلن ماکسول (59 توپ از 29 توپ) ورود خود را به سمت چین با یک چهار و شش ضربه میشا اعلام کرد.

دو پلسیس با سه شوت قدرتمند بر فراز حصار بیشنوی در اوور پانزدهم باز شد و RCB به امتیاز 137 بر یک رسید. یکی از شش ها که روی توپ چهارم آن اوور آمد، 115 متر را به سرعت طی کرد.

دو پلسیس که در ابتدا کند بود، پنجاه سالگی خود را با یک ضربه فوق العاده بالای سر وود بالا آورد.

ماکسول زمانی ارزش خود را نشان داد که بلافاصله به دنبال بول داران رفت. اما این دو پلسیس بود که به پایان رسید و همه بازیکنان LSG را از پارک بیرون انداخت.

باران شش و چهار از خفاش دو پلسیس بارید و هجدهمین بازی Jaidev Unadkat RCB 23 را به ارمغان آورد.

ماکسول به ضربه در برابر ضربه پاسخ داد و اوش را به خاطر حداکثرهای پشت سر هم تنبیه کرد تا پنجاه توپ خود را از تنها 24 توپ به ارمغان آورد. فشار آنقدر شدید بود که این دو نفر شراکت قرن خود را تنها در 44 تحویل مطرح کردند.

ماکسول در اوور ماقبل آخر اینینگ رفت و وود با اوج گیری ضربه زن از زمین خارج شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله